کد خبر : 1705623 | 12 شهریور 1399 ساعت 21:58 | 39.8K بازدید | 4 دیدگاه

با آرامش کامل به فینال رسیدیم؛

مربی تراکتور:مثل بقیه استعفا و بی‌احترامی نداشتیم!

مربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد شرایط خوبی برای دیدار با استقلال و حضور در فینال حذفی دارند.

مربی تراکتور:مثل بقیه استعفا و بی‌احترامی نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام حذفی مقابل استقلال اظهار کرد: بازی فینال را پیش رو داریم که می‌خواهم آن را به جشن پایانیِ فوتبال در فصل ۹۹-۹۸ تعبیر کنم؛ خیلی از تیم‌ها، مربیان و بازیکنان دوست داشتند فردا در مشهد و در استادیوم زیبای امام رضا(ع) حضور پیدا می‌کردند ولی خدا را شکر تیم تراکتور این شانس را دارد تا بر اساس لیاقت و توانایی‌هایش فردا در اینجا باشد و از اسم تراکتور دفاع کرده و جای هوادارانش را خالی کند تا بتواند سربلند و پیروز از زمین بیرون بیاید.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باشگاه تراکتور فشاری روی الهامی و کادر فنی تیم برای نتیجه‌گیری در فینال داشته است یا خیر، ابراز کرد: هفته گذشته برخلاف هفته پُرتنشی که فوتبال ایران احساس کرد و پُر از استعفا و بی‌احترامی بود، ما در تبریز یک هفته خیلی خیلی آرام را پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم تراکتور یادآور شد: جا دارد از آقای زنوزی، تیم اقتصادی‌شان، آقای سهرابی و کادر اجرایی باشگاه تشکر کنم که آرامش کامل را به تیم تزریق کردند و هفته‌ی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه‌های آقای الهامی پیاده شد. برخلاف جریاناتی که در فوتبال ما مرسوم است، یک جلسه ناهار با حضور آقای الهامی در کنار آقای زنوزی داشتیم و در کمال آرامش کارمان را پیش بردیم.

 

صداقت درباره اینکه تدبیری برای کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی داشته‌اند یا خیر، عنوان کرد: همه می‌دانند که آقای اخباری یکی از بهترین گلرهای ایران در مهار پنالتی است و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.

او در خصوص تدبیر برای تقابل با خط هجومی استقلال گفت: پس از برگزاری ۳۰ هفته از لیگ برتر و ۴ مرحله جام حذفی، تیم‌ها شناخت کافی را نسبت به یکدیگر دارند. ما تراکتور هستیم، تدابیر لازم را برای بازی با استقلال داشتیم و برنامه خاص خود را داریم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره تاثیرگذاری حواشی هفته اخیر روی عملکرد استقلال در بازی فینال اظهار کرد: درست و حرفه‌ای نیست که بخواهم درمورد استقلال صحبت کنم ولی امیدوار هستم فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی که در شان نام دو باشگاه و فینال جام حذفی است، انجام دهیم و بینندگان از تماشای مسابقه لذت ببرند.

 

صداقت تصریح کرد: شکی در کیفیت بالای ورزشگاه امام رضا نیست؛ البته من بچه مشهد هستم و می‌دانم که چمن ورزشگاه سردسیری است، هرچه رو به سرما برود، کیفیت بهتری پیدا می‌کند. آن زمان هم که برای دیدار با شهرخودرو به مشهد آمدیم، اوایل مردادماه و اوج گرما بود که چمن کیفیت مطلوبی نداشت ولی ان‌شاءالله فردا به این شکل نباشد. ضمن اینکه همه تیم‌ها دوست دارند به مشهد بیایند و در جوار حرم آقا امام رضا(ع) باشند. یکی از بهترین تصمیمات سازمان لیگ انتخاب این ورزشگاه برای فینال و بازی پایانی فصل بود.

او درباره دغدغه مدیران باشگاه تراکتور در خصوص انتخاب داوران بازی فینال گفت: ما باید بحث فنی را داشته باشیم، اما بحث نگرانی تمام تیم‌ها این است که نتایج فوتبالی رقم بخورد؛ مطمئن هستیم که این اتفاق می‌افتد و اگر بحثی مطرح شده، موضوع دغدغه تیم و باشگاه است، وگرنه اطمینان داریم فردا تصمیمات داوری درست خواهد بود ولی بخاطر فینال جام حذفی این دغدغه وجود دارد که با یک اشتباه، زحمات یک تیم به هدر برود وگرنه مورد و مشکل دیگری نیست.

مربی تیم فوتبال تراکتور پیرامون فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات ابراز کرد: اگر لیست ، درخواست یا مذاکره‌ای باشد، تمام تمرکز ما روی بازی فردا است تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها