کد خبر : 1705845 | 14 شهریور 1399 ساعت 15:00 | 307.8K بازدید | 17 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها روی اعصاب استقلالی‌ها

حواشی بعد از قهرمانی تراکتور در جام حذفی

پس از دمیده شدن سوت پایان فینال جام حذفی، حواشی و اتفاقات بسیار زیادی از جمله خداحافظی فرهاد مجیدی و خبر آغاز مذاکرات برای بازگشت استراماچونی از مشهد مخابره شده است.

حواشی بعد از قهرمانی تراکتور در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه" دیدار فینال جام حذفی امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد که سرانجام یک دیدار پرگل و البته جنجالی شاگردان ساکت الهامی موفق شدند با حساب 3 بر 2 استقلال را شکست بدهند و دومین قهرمانی تراکتور در جام حذفی را در مشهد جشن بگیرند؛ پس از این پیروزی برای تراکتور و شکست برای استقلال، اتفاقات و حواشی بسیاری رخ داده است.

 

مهم‌ترین شاید مربوط به خداحافظی فرهاد مجیدی با شاگردانش در رختکن بود و سپس اطلاعیه فوری و رسمی باشگاه استقلال که خبر از مذاکرات جدی با استراماچونی برای بازگشت به نیمکت آبی‌ها بود؛ در این خبر به صورت ویژه و لحظه‌ای می‌توانید حواشی پس از دیدار فینال جام حذفی را دنبال کنید.

 

 

 

1524786

 

17:55 - بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به عدم قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی واکنش نشان داد.

 

 


 

1524772

 

 

15:55 - تصویری از داخل اتوبوس تراکتوری‌ها؛‌ بازیکنان حالا بعد از یک سال سخت حالا کبک‌شان خروس می خواند.

 


 

 

1518508

 

 

15:45 - امیر قلعه‌نویی که می‌توانست یکی از گزینه‌های بالقوه نیمکت استقلال باشد، دیروز با تیم گل‌گهر سیرجان قرارداد بست و از این به بعد خود را آماده کار با تیم تازه‌اش خواهد کرد. او در گفت‌و‌گویی که بزودی انجام خواهد داد در رابطه با شایعات حضورش در استقلال توضیح خواهد داد.

 

 


 

15:49 - آخرین بازمانده از کادرفنی مجیدی استعفای خود را به باشگاه ارائه کرد؛ صالح مصطفوی که صبح امروز در تست کرونای استقلال حاضر شده بود، دقایقی قبل از سمت خود اعلام کناره‌گیری کرد تا تمامی اعضای کادرفنی استقلال از سمت خود استعفا کرده باشند.

 


 

15:41 - تهدید عجیب رئیس هیات مدیره استقلال؛ 

 

بنده از مذاکره برای بازگشت استراماچونی اطلاعی ندارم؛ بنده حرف‌های زیادی دارم و جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم! حرف‌هایی که اگر  روال کار به این صورت پیش بخواهد برود، با سند و مدرک رو می‌کنم.


بهتر است بازی‌هایی که آقایان شروع کرده‌اند را تمام کنند چرا که عواقب زیادی دارد.

 


 

15:00 - از آنجایی که  درگیری  دیشب در محیط عمومی اتفاق افتاده، به محض رسیدن گزارش و تکمیل تحقیقات از روی فیلم های موجود و دیگر مدارک، پرونده ای در کمیته اخلاق تشکیل خواهد شد و آنهایی که در متن درگیری بودند و هواداران را کتک زدند، احضار می شوند. (یک عضو کمیته اخلاق در مصاحبه با طرفداری)

 

 


 

1524750

 

 

14:35- دو کاپیتانی که در سالهای آخر دوران ورزشی خود هستند، سخت به دنبال بالا بردن جام زیبای حذفی بودند. مسعود و یارانش در یک 45 دقیقه طوفانی، نسخه استقلال را پیچیدند و حتی سانترهای استثنایی کاپیتان وریا و دو پاس گلی که داد، نتوانست کامبک آبی پوشان را تکمیل کند و دیداری که می توانست دژاووی فینال استانبول و برتری 3 بر صفر آث میلان و کامبک دیوانه وار لیورپول در نیمه دوم باشد، ناقص ماند و به نوعی می توان گفت مشهد برای آبی ها، استانبول نشد. حالا وریایی که در آغوش مسعود آرام گرفته، باید به دنبال ساختن استقلال جدیدی باشد و چه چیزی بهتر از بالا بردن یک جام به دستان وریای محبوب آبی ها.

 

 


 

1524747

 

 

14:17 - حضور 90 دقیقه ای مسعود شجاعی باعث تعجب عده ای شد اما حالا تصاویر نشان می‌دهند که او ارتباطی ویژه با ساکت الهامی که از زمین اخراج شده بود، داشت و به عنوان کاپیتان تیم وظیفه رهبری تی تی ها را برعهده گرفته بود و فرمان های سرمربی را انتقال می‌داد.

 

 


 

 

1524748

 

14:13 - این احتمالا نماد مهم ترین اعتراضی است که استقلالی ها به فینال دارند: چرا وقت تلف کردید؟ آبی ها اعتقاد دارند تیم رقیب 25 دقیقه از نیمه دوم یعنی بیش از نصف بازی را تلف کرده و داور هم این موضوع را نادیده گرفته است.

 

 


 

14:10 - ساکت الهامی: از بازیکنانم که دل هواداران مان را شاد کردند تشکر کرده و دست تک تک شان را می بوسم. از شما هواداران هم تشکر می کنم که همیشه پشت تیم بودید. یک تشکر ویژه هم از آقای زنوزی دارم که حتی زمانی که در ایران نبودند نیز تک و تنها تیم را حمایت کردند. این را چند بار گفته ام و بازهم می گویم اقای زنوزی بودند که تیم را نجات دادند و باید قدر ایشان را بدانیم. فرزند واقعی آذربایجان آقای زنوزی است.

 

 


 

 

1524749

 

14:05 -  محمدرضا اخباری نمایش مطمئنی در درون دروازه تراکتور داشت. این دروازه بان 191 سانتی متری در مقابل ارسال های پرتعداد آبی ها خروج های درخشانی داشت و اغلب مانع از سرزنی مهاجمان آبی پوش در درون محوطه جریمه شد؛ این صحنه ای است که از دوئل با شیخ دیاباته موفق بیرون آمد.

 

 


 

 

1524746

 

14:01 - دوئل اشکان و دانشگر در طول بازی ادامه داشت اما اینجا تبدیل به چیزی مثل کشتی شد. دژاگه البته از این تقابل نیز برنده بیرون آمد و بعد اینطور به داور اعتراض کرد.

 


 

 

 

1524754

 

1524755

 

 

14:01 - ظاهرا در سرنوشت مجیدی نوشته شده است که باید هر بار خداحافظی تلخی با استقلال داشته باشد. سرمربی خوش تیپ آبی پوشان پس از جدایی های تلخش در دوران بازیگری، این بار نیز با یک خاطره تلخ نیمکت تیم محبوبش را رها کرد. مجیدی که با پشت سر گذاشتن سپاهان و پرسپولیس، فاصله زیادی تا جاودانه شدن نامش در تاریخ استقلال نداشت، شاید همان یک هفته قبل از فینال بازی را باخت. او به حواشی و درگیری های ایجاد شده در باشگاه و عدم تمرکز 45 دقیقه ای شاگردانش بازی را واگذار کرد وگرنه فرهاد لیاقتش را داشت که آخر قصه اش شیرین تمام شود.

 

 


 

1524726

 

 

13:55 - محمود فکری و جواد نکونام دو هافبک دفاعی سابق استقلال حالا با جدایی مجیدی و اخبار ضد و نقیض درباره عدم بازگشت استراماچونی، به گزینه‌های اصلی سرمربیگری استقلال بدل شده‌اند.

 


 

 

1524743

 

13:45 -وریا غفوری از بازیکنانی است که در تست کرونای باشگاه استقلال برای لیگ قهرمانان(تا به این لحظه) شرکت نکرده است.

 


 

13:42 -  ساکت الهامی سرمربی تراکتور در گفتگویی که دقایقی قبل در برنامه ورزش و مردم پخش شد، از یک موضوع عجیب پرده برداشت؛ او گفت: آدم‌هایی که خودشان را وام‌دار و سهامدار تراکتور معرفی می‌کردند، آنالیز تیم ما را به استقلال داده بودند تا ما در این مسابقه شکست بخوریم. در این مورد، مدرک دارم و وویسی وجود دارد که اگر لازم باشد آن را منتشر می‌کنم.

 


 

 

1524728

 

13:40 - محمدرضا زنوزی مالک تراکتور با جام حذفی در ورزشگاه بنیان دیزل

 


 

 

1524739

 

13:38 - جمعی از بازیکنان تراکتور در استوری‌های یکسان از مالک و مدیر نقل و انتقال این تیم تشکر کردند.

 

 


 

13:37 - برخی رسانه‌ها خبر از سرمربیگری موقت مجید نامجو مطلق در لیگ قهرمانان آسیا می‌دهند! همچنین گویا قرار است احمد مددی معاون باشگاه به جای سعید رمضانی در قامت سرپرست نامش در لیست آسیایی استقلال قرار گیرد.

 


 

13:30 - امروز محمدرضا زنوزی مالک تراکتور به هواداران تیم وعده داد که به زودی تراکتور به عنوان اولین تیم وارد بورس خواهد شد. صحبت های مالک تراکتور که هواداران را به وجد آورده بود با تشویق بی امان آنها همراه بود.

 


 

13:18 - صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال: شرایط استقلال را درک می‌کنیم اما قرارداد استراماچونی ثبت نخواهد شد/ شاید آنها قدرتی فراقانونی دارند.

 



13:16 - استقلالی‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا دادند.

 


 

 

1524741

 

13:15 - علیرضا بیرانوند سنگربان سابق پرسپولیس با انتشار استوری در صفحه شخصی خود قهرمانی تراکتور در جام حذفی را تبریک گفت.

 


 

13:13 - مجموعه تیم فوتبال استقلال برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امروز تست کرونا را در مجموعه انقلاب پشت سر گذاشتند. این تیم که شب گذشته در فینال جام حذفی مغلوب تراکتور شد و جام قهرمانی را از دست داد، بیست شهریور برای حضور در این رقابت ها عازم دوحه می‌شود.

 

 



 

 

 

1524720

 

13:20- توییت جالب خبرنگار مشهدی؛ پدیده پارسال همه جام‌های امسال را برد.

 


 

 

1524756

 

13:15-  ارسلان مطهری بیشتر از آنچه که از او انتظار می رفت، برای استقلال مفید واقع شد. بازیکنی که در تعطیلات نیم فصل، به استقلال پیوست، به ستاره و ذخیره طلایی تیم فرهاد تبدیل شد. او در بازی فینال یک گل زد، ضربه سرش هم به تیرک خورد و شاید اگر موعود بنیادی فر می خواست کمی با او مهربان باشد، می توانست در وقت های تلف شده نیمه دوم، این صحنه را برای استقلال، پنالتی بگیرد تا به لطف درخشش او، کامبک استقلالی ها کامل می شد. شاید اگر در ایران VAR وجود داشت، نتیجه بازی دیروز، به نوع دیگری رقم می خورد.

 


 

13:00- مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان، ساکت الهامی به عنوان سرمربی و محمدرضا زنوزی به عنوان مالک دقایقی با میکروفن با هواداران تراکتور صحبت کردند.
محمدرضا زنوزی در صحبت هایی که با هواداران داشت، ضمن تشکر از همراهی آنان در طول فصل سختی که پشت سر گذاشته شد، نوید ساختن تیمی مدعی در آسیا و لیگ سال آینده را به آنها داد.

 


 

 

 

 

13:00- هواداران تیم تراکتور که استقبال پرشوری از تیم شان در فرودگاه داشتند، در حال حاضر با حضور در ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز در تدارک جشن قهرمانی تیم شان هستند.  لحظه به لحظه به حاضرین در ورزشگاه افزوده می شود و از نکات جالب می توان به حضور همزمان بانوان تراکتوری نیز اشاره کرد.

 


 

12:00 - با ورود تیم به ورزشگاه، شاهد پر شدن سریع سکوهای ورزشگاه شهید سلیمانی بودیم.هواداران تراکتور که در بین آنها از تمامی اقشار به چشم می خورد به صورت بی وقفه به تشویق اعضای تیم پرداختند.حضور پرتعداد بانوان تراکتوری در ورزشگاه شهید سلیمانی از نکات قابل توجه این جشن بود.

 


11:38 - واکنش باشگاه استقلال به درگیری‌های شب گذشته در فرودگاه مهرآباد:


بامداد روز جمعه و پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال به تهران، برخی افراد مجهول الهویه با حضور در مقابل خروجی فرودگاه مهرآباد اقدام به هتاکی، فحاشی و حمله به بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال کردند که در نهایت واکنش مجموعه تیم استقلال را به همراه داشت.


باشگاه استقلال به این وسیله ضمن ابراز تاسف بابت اتفاق رخ داده و محکوم کردن رفتار آن عده قلیل، اعلام می‌کند در این ماجرا از منافع و حقوق مجموعه این تیم حمایت می‌کند.

 

 


 

 

1524711

 

10:00- هواداران تراکتور که از ساعات اولیه صبح برای استقبال از کاروان تیم در فرودگاه مدنی تبریز حضور یافته بودند، با ورود اعضای تیم به محوطه فرودگاه، به شدت آنها را مورد تشویق قرار دادند. تعداد بالای هواداران تراکتور در محوطه فرودگاه به حدی بود که جای سوزن انداختن هم نبود. یکی از نکات قابل توجه در این خصوص، حضور خانوادگی اکثر هواداران بود. تراکتوری ها که برنامه اصلی شان را به ورزشگاه شهید سلیمانی موکول کرده بودند، بلافاصله فرودگاه را به سمت ورزشگاه ترک کردند.هواداران تراکتور نیز در مسیر فرودگاه به ورزشگاه اعضای تیم را همراهی کردند.

 


 

 

1524732

 

05:10 - روزبه چشمی در واکنش به درگیری‌های ایجاد شده در فرودگاه مهرآباد، در استوری در صفحه شخصی خود موضوع را شرح داد.

 



02:43 - فوری و باورنکردنی: بازیکنان استقلال در موقع خروج از فرودگاه مهرآباد، با چند هوادار معترض به صورت لفظی و حتی فیزیکی درگیر شدند!

 



02:26 - فرهاد مجیدی شب گذشته در فرودگاه مهرآباد، با بازیکنان و اعضای دیگر تیم خداحافظی کرد تا این‌چنین حضور او در استقلال به پایان برسد.

 



01:15 - تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به قهرمانی سرخپوشان تبریزی در جام حذفی واکنش نشان داد؛ او نوشت: امشب آرزو داشتم که بتوانم در کنار شما زندگی کنم و جشن بگیرم؛ چه خوشبختی بی‌نظیری زیرا می‌دانم این پیروزی برای همه شما به چه معناست. زنده باد آذربایجان، زنده باد تراکتور.

 




00:50 - منصور یاواش شهردار آنکارا در صفحه توئیتری خود قهرمانی تراکتور در جام حذفی را تبریک گفت.

 




00:23 - قنبرزاده، عضو هیات رییسه سازمان لیگ: استراماچونی با استقلال قراردادی ندارد. او با استقلال فسخ کرده است، الان سرمربی استقلال فرهاد مجیدی است که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نامش ارسال شده است. قانون می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند برگردد و هیچ تبصره‌ای هم ندارد. مقررات اجازه بازگشت او را نمی‌دهد و چیزی که تصویب شده همین است.

 




00:16 - سیاوش یزدانی در ابتدای مسابقه با جعبه شیرینی وارد رختکن استقلال شد و گفت این جعبه شیرینی قهرمانی استقلال است! اتفاقی که در نهایت بازی 90 دقیقه برای او و همبازیانش رخ نداد و یزدانی نتوانست شیرینی‌ها را میان همبازیان و کادرفنی استقلال توزیع کند.

 

 


 

00:11 - صحنه‌‌ای که ساکت الهامی علیه موعود بنیادی‌فر طغیان کرد و اعترضات مکررش باعث شد تا بنیادی‌فر او را از کنار زمین اخراج کند.

 

 


 

00:07- اشکان دژاگه پس از گلزنی‌اش مقابل استقلال، شادی دیوانه‌‌واری داشت و دوندگی زیادی را در طول زمین انجام داد تا به شادی پس از گل خود بپردازد.

 

 


 

00:03 - مهدی تیکدری نژاد دفاع راست تراکتوری‌ها امشب پس از گلزنی تیمش به شادی دیاباته‌ای پرداخت و دستانش را مقابل دوربین‌ها به سبک شیخ دیاباته گرفت؛ اتفاقی که باعث شد خیلی زود احسان حاج صفی به وی تذکر دهد و از او بخواهد به زمین بازی بازگردد.

 

 


 

23:55 - حسین حسینی در نیمه نخست با لباس زرد وارد زمین شد که سه بار دروازه خود را باز شده دید و اصلا برای او این لباس خوش‌یمن نبود؛ او در نیمه دوم به دستور مسئول برگزاری مسابقه مجبور به تعویض لباس خود شد چرا که همرنگ با لباس داوران بازی بود.

 

1524617

 


 

23:54 - فرهاد مجیدی با چهره‌ای مغموم که به یادگار از آخرین حضورش روی نیمکت استقلال به جای ماند؛ مشهد و تیم‌های مشهدی به نقطه پایان مربیان استقلالی بدل شده‌اند. فصل گذشته شفر در مشهد حکم اخراجش را گرفت، استراماچونی در لیگ نوزدهم پس از دیدار با شهر خودرو قرارداد با استقلال را پایان داد و امشب مجیدی با شکست در مشهد در فینال جام حذفی، به همکاری‌‌اش با آبی‌ها پایان داد.

 

1524616

 


 

23:52 - پدر محمدرضا زنوزی میهمان ویژه جشن قهرمانی تراکتوری‌ها بود و جام قهرمانی را در کنار ستارگان سرخ‌پوشان تبریزی بالای سر برد؛ قابی زیبا که امشب در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به ثبت رسید.

 

 


 

23:50 - ارسلان مطهری بار دیگر موفق شد به دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گلزنی کند؛ او در دیدار هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم نیز توانسته بود با یک ضربه زیبا مقابل شهر خودرو گلزنی کند.

 

1524516

 


 

23:45- ویدیویی که در صفحات مجازی منتشر شده است، نشان می دهد که موعود بنیادی فر باید خیلی بیشتر از 9 دقیقه، زمان تلف شده در نظر می گرفت. نیمه دوم دیدار استقلال و تراکتور بارها و بارها متوقف شد. از مصدومیت و تعویض گرفته تا درگیری باعث توقف بازی شد. در این ویدیویی که در صفحات مجازی منتشر شده، نشان می دهد که 24 دقیقه از نیمه دوم اتلاف شده ولی بنیادی فر فقط 9 دقیقه زمان تلف شده درنظر گرفت.

 


 

23:40 - دقیقه 42:38 شاید فینال جام حذفی برای استقلال تمام شد؛ همان‌جایی که ایمانی گل سوم تراکتور را وارد دروازه حسینی کرد. هر چند شاگردان مجیدی تلاش فوق‌العاده‌ای برای ثبت کامبک داشتند اما تیرک دروازه و درخشش میثم تیموری این اجازه را به آن‌ها نداد.

 

1524618

 


 

استقلال با ثبت آماری عجیب فینال را به تراکتور باخت. از 6 شوت تبریزی ها فقط 3 مورد آن داخل چارچوب بود که هر 3 نیز به گل تبدیل شد. سیدحسین حسینی که توانست با مهار پنالتی احمد نوراللهی تیمش را راهی فینال جام حذفی کند، در دیدار پایانی عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داد.

 

1524608

 


 

این عکس تیمی استقلال یا تاج سابق و اولین حضورش در فینال جام حذفی در تاریخ  12 تیر 1357 است. تاج با گل های مظلومی و نراقی از سد همای تهران گذشت. آبی های تهران با سرمربیگری ولادمیر جکیچ به نخستین قهرمانی خود در جام حذفی دست یافت. این بازی در ورزشگاه امجدیه تهران برگزار شد.

 

1524610

 


 

23:27 - اشکان دژاگه با یک نمایش فوق العاده و تحسین برانگیز یکی از ستارگان اصلی تیمش در جدال امشب مقابل استقلال بود و نشان داد به خوبی به فرم ایده‌آل خود بازگشته است؛ او به مانند دیدار فصل گذشته در تبریز توانست به استقلال بار دیگر گلزنی کند و این‌بار گل او برای تراکتوری‌ها توانست جشن قهرمانی را به پا کند.

 

 


 

23:15 - واکنش سردبیر ورزش سه به حواشی بعد از فینال جام حذفی

 

1524623

 


 

23:10 - حسرت قهرمانی با استقلال در پایان یک فصل شیرین برای قایدی باقی ماند؛ او امشب هم ستاره نخست تیمش بود و یکبار گلزنی کرد و یکبار هم با بدشانسی ضربه‌اش از روی خط دروازه برگشت داده شد تا این‌چنین حسرت کشان زمین مسابقه را ترک کند.

 

 


 

مظلومی قبل از بازی گفت که «امروز اینجا کارشناس هستم و باید عدالت را در حرفهام رعایت کنم» اما بین دو نیمه به طور ضمنی قهرمانی تراکتور را تبریک گفت. 
اگر شوت قائدی از روی خط دروازه دفع نمیشد، روشن میشد که مظلومی در شصت و چندسالگی، هنوز در تحلیل فوتبال باتجربه نیست، حتا اگر بخواهد عدالت را رعایت کند. و البته معلوم شد که این نگرش مظلومی، چه نقشی در کامبک تاریخی پرسپولیس با ایمون زاید داشت.

 


 

23:14 - درست همان‌جایی که بازی استقلال گره خورد، شاید تعویضی مثل داریوش شجاعیان می‌توانست معادلات را بر هم زند اما دست مجیدی برای این کار بسته بود و شجاعیان فقط از روی سکوها می‌توانست به همبازیان نکات فنی را گوشزد کند تا بار دیگر غیبت‌اش در ترکیب آبی‌ها به چشم آید.

 

1524596

 


 

23:12 - در شبی که الهامی 90 دقیقه را در کنار اعضای نیمکت‌نشین تراکتور حضور نداشت و اخراج شد، او با دمیده شدن سوت پایان بازی به زمین بازگشت و در کنار سایر اعضای تیم شادی زایدالوصفی را انجام داد؛ اتفاق جالب در این عکس حرکت زیر دوخمی که توسط تدارکات سرخ‌پوشان تبریزی روی ساکت الهامی اجرا شد!

 

1524595

 


23:15 - برخلاف انتظارات شیخ آبی‌ها شب آرامی را در مشهد گذراند و یکی دو فرصتی را هم که در مقابلش ایجاد شد نتوانست به گل تبدیل کند تا در فینال جام حذفی، مهر تکمیل کننده درخشش خود در طول فصل را نتواند پای کارنامه‌اش بزند!

 

1524592

 


 

23:16 - به مانند دربی 93، دانشگر در لحظات پایانی بازی و 9 دقیقه وقت تلف شده، از سوی فرهاد مجیدی به خط آتش فراخوانده شد تا بار دیگر شاید بتواند معجزه بزرگی را برای استقلالی‌ها رقم بزند اما حضور او هم در خط حمله نتوانست چاره کار باشد و جام در مشهد دور از دسترس آبی‌ها ماند و جشن قهرمانی برای تراکتور به پا شد.

 

1524594

 


 

23:19 - در پایان دوئل کاپیتان‌ها این مسعود شجاعی بود که توانست جام قهرمانی را لمس کند و همراه با تراکتور جشن قهرمانی جام حذفی را تجربه کند تا وریا غفوری در اولین سال کاپیتانی خود برای استقلال دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند.

 

1524593

 


 

23:17 - دو پدیده‌ای سابق امشب در مشهد در لباس تیم دیگری توانستند جشن قهرمانی را تجربه کنند؛ اکبر ایمانی با فرار هوشمندانه خود تیر خلاص را به پیکره استقلال در همان نیمه نخست وارد کرد و این‌چنین شادی گلش را با ساکت الهامی تقسیم کرد.

 

1524591

 


 

23:20 - شاید زمانی فرهاد این‌گونه در کنار زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد زانو زد، همه تصویرهایی که در یک هفته اخیر رقم خورده بود از مقابل چشمانش عبور می‌کرد. اتفاقاتی که باعث شد تا او نتواند به همه وعده‌هایش جامه عمل بپوشاند و حضورش را در روی نیمکت استقلال خاتمه داد.

 

1524588

 


 

23:22 - اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سه امید اصلی ساکت الهامی برای رویارویی با استقلال در فینال جام حذفی بودند؛ ستارگانی که هر کدام به سهم خود کارنامه درخشانی را توانستند از خود به جای گذراند و اوج درخشش در میان این سه کاپیتان تیم ملی، توسط اشکان دژاگه صورت گرفت با یک سبک بازی اروپایی کیفیت خود را بار دیگر نشان داد. آن‌ها که بمب‌های نقل و انتقالاتی فصل گذشته تراکتور بودند، توانستند امشب برای نخستین بار همراه این تیم جشن قهرمانی را تجربه کنند.

 

1524583

 


 

23:10 - سیاسیون حضور پررنگی در دیدار فینال جام حذفی داشتند؛ از وزیر ورزش و جوانان تا نمایندگان مجلس مشهد و برخی شهرستان‌های اطراف و استاندار خراسان رضوی! در این قاب مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس و علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی به چشم می‌خورند.

 

1524584

 


 

23:13 - تصویری عجیب از صحنه قهرمانی تراکتوری‌ها که یک بازیکن آن‌ها به صورت سینه‌خیز از تونل قهرمانی می‌گذرد!

 

 


 

23:11 - ژست جالب توجه ساسان انصاری و احسان حاج صفی دو ستاره تراکتوری‌ها با مدال قهرمانی جام حذفی

 

 


 

23:07 - جنگ مجیدی و سعادتمند علنی‌تر شد؛ مدیرعامل استقلال در بازگشت از مشهد، حاضر نشد همراه با سرمربی آبی‌ها در سفر چارتری حضور پیدا کند تا شاید با او رو در رو شود و با معاونان خود قرار است در سفری مجزا از تیم استقلال از مشهد بازگردند!

 

1524576

 


 

23:04 - مهدی زارع یکی از عکاسان حاضر در جدال فینال امشب، تمام وسایل خود را در خودرو دربستی و تاکسی که همراه آن بود، جا گذاشته است و با شوک بدی مواجه شده چرا که وی معتقد است تمام زندگی‌اش را در صندوق عقب پراید جای گذاشته است؛ زارع اکنون به کلانتری در مشهد رفته است تا بتواند اموال از دست رفته خود را پیدا کند.

 


 

22:36 - استقلال در آسیا با استراماچونی؟ این مهم‌ترین سوال در ذهن هواداران استقلال است که به نظر می‌رسد با توجه به اطلاعیه باشگاه استقلال و همچنین پایان همکاری با فرهاد مجیدی، تا قبل از شروع مسابقات آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا (24 شهریور با الوحده امارات) استراماچونی بار دیگر هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

 


 

22:25 - احسان حاج صفی ستاره تیم تراکتور پس از اتمام دیدار فینال در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که یکسال دیگر با تراکتور قرارداد دارد و اگر بخواهد در ایران کارش را دنبال کند، بدون تردید در تراکتور حضور خواهد داشت.

 

 


 

22:21 - هنوز دقایقی از مخابره خبر خداحافظی مجیدی با شاگردان خود نگذشت که رسانه رسمی باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درباره سرمربی این تیم در فصل آتی صادر کرد و نوشت:

از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود؛ امیدواریم در فصل آتی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 


 

21:45 - باشگاه استقلال در اقدامی عجیب، بدون واکنش به این‌که آیا استعفای مجیدی مورد پذیرش قرار گرفته یا خیر یا این‌که سرنوشت سرمربی آبی‌ها چه می‌شود، اعلام کرده است که با استراماچونی برای بازگشت وارد مذاکره شده است.

 


 

21:36 - یک فعال توییتری در واکنش به هجمه‌ها علیه فرهاد مجیدی، رسیدن استقلال به قهرمانی لیگ برتر را از زمان هدایت مجیدی غیرممکن و جام حذفی را فاقد ارزش خواند!

 

1524579


 

21:20 - فرهاد مجیدی که پس از باخت تیمش در دیدار فینال جام حذفی بسیار مغموم و ناراحت بود، در رختکن از شاگردان خود خداحافظی کرد و بدون صحبت با رسانه‌ها ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را ترک کرد.

 


 

20:51 - حضور پرشمار میهمان سیاسی و ورزشی امشب باعث شد تا جایگاه خبرنگاران نیز به شکل جایگاه CIP در بیاید و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و همراهان او در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کردند.

 


 

20:32 - موضوع مهم‌تر در مشهد حضور هواداران بود؛ حدود 1500 هوادار استقلال و تراکتور روی سکوهای ورزشگاه امام رضا(ع) دیده می‌شدند که البته به نحوی آن‌ها قرار گرفته بودند که در دید دوربین‌های تلویزیونی نباشند اما توسط عکاسان شکار شدند.

 


 

20:19 - یکی از اتفاقات جنجالی بازی، کیفیت زمین چمن ورزشگاه بود که انگار آنطور که باید مهیای دیدار فینال جام حذفی نبود؛ چرا که در طول بازی بازیکنان بارها و بارها روی زمین تعادل خود را از دست دادند که نشان از کیفیت نه چندان مطلوب آن داشت.

 


 

20:10 - بدون تردید عملکرد سید حسین حسینی امشب سوژه اول هواداران استقلال است.

 

 


 

20:05 - هواداران استقلال احمد سعادتمند مدیرعامل این تیم را زیر ذره بین قرار داده‌اند و منتظر عمل وی به وعده‌های بزرگ خود از جمله بازگشت استراماچونی و تمدید با ستارگان آبی‌پوش هستند.

 

1524609

 


20:02 - مهدی شیری اولین بازیکن پرسپولیس بود که به شکست آبی‌ها بلافاصله پس از دمیده شدن سوت پایان واکنش نشان داد و پس از او، حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده کنایه‌های تندی را علیه آبی‌ها در صفحات خود مطرح کردند.

 

دیدگاه‌ها