کد خبر : 1706875 | 19 شهریور 1399 ساعت 00:43 | 92.7K بازدید | 5 دیدگاه

رقم رضایت نامه را برای سرخابی ها بالا نبردیم؛

توضیح شهرخودرو درباره وضعیت مرادمند

خدایی عضو هیئت مدیره شهر خودرو گفت: در صورتی که حسین مرادمند دلش به ماندن در شهرخودرو باشد خواستار حفظ او هستیم.

توضیح شهرخودرو درباره وضعیت مرادمند

به گزارش ورزش سه، عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو در خصوص وضعیت محمدحسین مرادمند گفت: حسین مرادمند طبق قراردادی که با شهرخودرو دارد همچنان جزو لیست بازیکنان ما حتی در رقابت‌های آسیایی است اما از روز گذشته رسما به دنبال پیوستن به یکی از سرخابی‌های پایتخت بوده‌اند و ما نیز به هر چه که ایشان برای پیشرفت و آینده خود تصمیم بگیرد احترام خواهیم گذاشت.

 

وی افزود: در شرایطی که هنوز تکلیف ایشان مشخص نیست دوست داشتیم امروز کنار تیمشان در بازی دوستانه حاضر می‌شدند چراکه به هر حال با شهرخودرو همچنان قرارداد دارند.

 

خدایی با رد هر گونه شایعه افزایش مبلغ رضایتنامه مرادمند تاکید کرد: اینگونه نبوده که ما بخاطر مذاکره ایشان با سرخابی‌های تهران رقم رضایتشان را افزایش دهیم و همین الان هم اگر واقعا دل مرادمند به ماندن در شهرخودرو باشد مایل به حفظ ایشان هستیم. فردا تکلیف همه چیز را در جلسه‌ای مشخص خواهیم کرد.

 

عضو هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو با اشاره به برتری این تیم در دیدار دوستانه با پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای رحمتی در اولین بازی خود به عنوان مربی تیم بسیار خوبی را آماده کرده بود که تک تک بازیکنان به بهترین شکل وظایف خود را در زمین انجام می‌دادند و امیدواریم با همین نظم تاکتیکی شهرخودرو بتواند نتایج آبرومندانه‌ای را در آسیا کسب کند.

دیدگاه‌ها