کد خبر : 1706883 | 19 شهریور 1399 ساعت 08:33 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

هادی‌پور: تنها دغدغه‌‌مان تمرین و تمرکز است

تکواندو کار المپیکی کشورمان گفت: تنها دغدغه‌مان تمرین و تمرکز برای حضور در المپیک است تا به امید خدا خود را برای این رویداد مهم آماده کنیم.

هادی‌پور: تنها دغدغه‌‌مان تمرین و تمرکز است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آرمین هادی‌پور در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: بعد از یک وقفه طولانی مدت، دوباره اردوها شروع شد و همه خانواده دور هم جمع شدیم. از اینکه اردوها آغاز شده باعث خوشحالی ما شده است. فدراسیون تدابیر و امکاناتی خیلی خوبی را برای ۴ ملی‌پوش فراهم کرده است. بعد از اینکه تقویم برگزاری مسابقات بین‌المللی مشخص شد طبق برنامه‌های کادر فنی تیم ملی پیش خواهیم رفت.

 

وی با اشاره اینکه رفاقت مثال زدنی بین ملی‌پوشان تکواندو وجود دارد، عنوان کرد: من، هاشم و سجاد مثل برداریم و از اینکه در کنار هم هستیم دوباره روحیه خود را به دست آوردیم. قطعا با این انگیزه بالا برای مسابقات آماده می‌شویم.

 

هادی‌پور تقاصای از مسئولان ورزش کشور داشت که گفت: از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می‌خواهم که نسبت به تکواندو و چند رشته‌ای که در بازی‌های المپیک مدال‌آور هستند بیشتر دیده بشوند و نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران این رشته‌ها داشته باشند. در رشته‌های رزمی آسیب‌دیدگی و وزن کم کردن‌اش خیلی بیشتر از سایر رشته‌هاست. تنها دغدغه‌مان تمرین و تمرکز برای حضور در بازیهای المپیک توکیو است تا به امید خدا خود را برای این رویداد مهم آماده کنیم.

دیدگاه‌ها