کد خبر : 1706958 | 19 شهریور 1399 ساعت 14:38 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت:

و بالاخره رهایی خرید جدید بارسلونا از کرونا

میرالم پیانیچ دیگر فاصله ای تا حضور در تمرینات باشگاه جدیدش ندارد.

و بالاخره رهایی خرید جدید بارسلونا از کرونا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر به توافق رسیدند؛ موضوعی که باعث شد ستاره بوسنیایی بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی نوکمپ شود.

 ستاره بوسنیایی یوونتوس تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با حذف تلخ این تیم برابر لیون همراه بود، در بیانکونری ماندگار شد اما با پایان زودهنگام چمپیونزلیگ برای یووه کار او نیز به شکل رسمی در این تیم به پایان رسید.

 

 

1507525

 

 

 

17 روز پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که هافبک تازه وارد این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید دوران قرنطینه را تا زمان بهبودی کامل پشت سر بگذارد.

 

در بخشی از بیانیه بارسلونا پیرامون این موضوع آمده بود:« بعد از اعلام نتایج آزمایشات مشخص شد که میرالم پیانیچ به ویروس کرونا مبتلا شده است. این بازیکن در حال حاضر در خانه خود به قرنطینه رفته و حداقل تا 15 روز آینده به شهر بارسلونا سفر نخواهد کرد.»

 

 

1517830

 

 

پس از گذشت این مدت، پیانیچ در مصاحبه با اسپورت خبر داد که تست کرونای روز سه شنبه او منفی شده و امروز نیز تست دیگری داده که فردا نتیجه اش مشخص خواهد شد. در صورت منفی بودن، او مجوز سفر به بارسلونا و سپس حضور در کمپ تمرینی بارسا را پیدا خواهد کرد تا رسما خود را به کادر فنی باشگاه معرفی کند. او البته قبل از شرکت در تمرینات گروهی، یک تست دیگر نیز در باشگاه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها