کد خبر : 1707221 | 20 شهریور 1399 ساعت 23:18 | 189.4K بازدید | 4 دیدگاه

مهدی شریفی به پیکان پیوست

جانشین مغانلو از آذربایجان - پرسپولیس آمد!

مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان برای فصل بیستم به عضویت پیکان در آمد.

جانشین مغانلو از آذربایجان - پرسپولیس آمد!

به گزارش “ورزش سه”، مهدی شریفی که فصل گذشته را بعد از جدایی از پرسپولیس به لیگ آذربایجان عزیمت کرده بود، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشته و اینبار پیکان را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

 

شریفی که در مدت کوتاه حضورش در لیگ آذربایجان و تیم سومقاییت توانسته بود با ۵ گل زده شرایط خوبی را پشت سر بگذارد، در بازگشت به لیگ ایران و در شرایطی که تیم‌های سپاهان، گل‌گهر و ... را خواهان خود می‌دید، ترجیح داد به عضویت پیکان در بیاید و زیر نظر عبدالله ویسی کار‌ را دنبال خواهد کرد.

 

مهاجم سابق تراکتور و سپاهان که بعد از درخشش در این دو تیم، راهی پرسپولیس شده بود، در مدت نیم فصل حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرصت کمی برای خودنمایی به دست آورد. با این حال این بازیکن تکنیکی و سرعتی که قابلیت حضور در پست وینگر را نیز برخوردار است با حضور در سومقاییت توانست شرایط خوبی را دنبال کند اما در ادامه ترجیح داد به فوتبال ایران بازگردد.

 

پیکان در فصل گذشته شهریار مغانلو را در خط حمله خود داشت که به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد و البته جدایی احتمالی سعید واسعی نیز باعث شده تا اکنون ویسی برای تقویت خط هجومی و برطرف کردن این ضعف به دنبال این است تا با حضور مهدی شریفی به نتایج مدنظر در فصل آتی دست یابد.

دیدگاه‌ها