کد خبر : 1707225 | 20 شهریور 1399 ساعت 23:50 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

خامس: اورتون نمی تواند یک شبه به جام برسد

خامس رودریگز، خرید جدید باشگاه اورتون معتقد است که کسب جام ها توسط این تیم یک پروژه بلندمدت احتیاج دارد.

خامس: اورتون نمی تواند یک شبه به جام برسد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کاملا ناموفق در رئال مادرید و نیمکت نشینی تحت نظر زین الدین زیدان، نهایتاً خامس رودریگز از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند به اورتون پیوست تا باز هم زیر نظر سرمربی محبوب خود یعنی کارلو آنچلوتی کار کند.

 

خامس رودریگز حالا در مصاحبه ای پیرامون انتقالش به اورتون صحبت کرده است. هافبک کلمبیایی در این باره گفت: " برای دستیابی به چیزهای بزرگ به باشگاه سطح بالا آمده ام. فکر می‌کنم این باشگاه به معنای تجارت است. باشگاهی که کاملاً جدی است و به دنبال اتفاقات خوب می گردد. من اینجا هستم تا به خوبی کار کنم و فکر می‌کنم که در کنار یکدیگر نیز می‌توانیم چنین عملکردی داشته باشیم.

 

 

1525570

 

 

البته کسب جام و موفقیت یک شبه به وجود نمی‌آید و یک پروژه بلندمدت است اما من نشانه‌های دیده‌ام که با توجه به آن فکر می‌کنم می‌توانیم پیشرفت کنیم."

 

خامس در مورد تاثیر آنچلوتی در انتقالش به اورتون نیز گفت: " او تاثیر زیادی بر من گذاشته است و حضور در اورتون به معنای همکاری دوباره با یک سرمربی بسیار خوب است. ما در سال 2014 با یکدیگر از یک فصل بسیار خوب لذت بردیم و فکر می‌کنم که به لحاظ مربی بازیکنی شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم."

دیدگاه‌ها