کد خبر : 1707338 | 21 شهریور 1399 ساعت 17:46 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیانیچ: نمی توانم برای بازی در نوکمپ صبر کنم

ستاره بوسنیایی جدید بارسا بی تاب شروع کار در این باشگاه است.

پیانیچ: نمی توانم برای بازی در نوکمپ صبر کنم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ به توافق رسیدند. موضوعی که باعث شد هافبک بوسنیایی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل موفق از بیانکونری جدا شود و به دنبال چالش های جدید، این‌بار در بارسلونا باشد.

حدود دو هفته پیش مشخص شد که پیانیچ به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین خاطر او این مدت را در قرنطینه به سر برد و شب گذشته بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره از تورین به بارسلون رسید.

 هافبک بوسنیایی برای حضور در تمرینات بارسلونا ملزم خواهد بود که تست های PCR که از سوی لالیگا لازم الاجرا تلقی می شود را پشت سر بگذارد.

 

 

1526204

 

 

پیانیچ در بدو ورود به بارسلونا با شبکه اختصاصی باشگاه مصاحبه کرد و از انگیزه بالایش برای شروع کار در این باشگاه خبر داد.

او در این رابطه گفت:« امروز برای من روزی خاص و مهم است و بسیار خوشحالم. نمی توانم بیش از این برای حضور در تمین بارسا و شناخت هم تیمی هایم صبر کنم. انگیزه خیلی بالایی برای شروع کار در بارسا دارم و می خواهم فصلی جدید را با آرزوهایی جدید شروع کنم. بی تاب بازی در نوکمپ هستم و امیدوارم بتوانم کمک کنم بارسا جام های زیادی ببرد. از هر حیث اماده ام و تمام انرژی خودم را در زمین برای تیم خواهم گذاشت.»

 

دیدگاه‌ها