کد خبر : 1707372 | 21 شهریور 1399 ساعت 22:45 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منمن:

گرت بیل در لیگ برتر به بالاترین سطح خود بر می گردد

استیو مک منمن، هافبک سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که گرت بیل به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

گرت بیل در لیگ برتر به بالاترین سطح خود بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، دو سال از قرارداد گرت بیل با رئال مادرید باقی‌مانده اما زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با ستاره ولزی ندارد. با وجود این که به نظر می رسد گرت بیل در رقابت های فصل پیش رو هم یک نیمکت نشین محض در رئال خواهد بود اما او و مدیربرنامه اش اصرار زیادی به ماندن در جمع کهکشانی‌ها دارند.



هافبک سابق رئال مادرید اما احساس می‌کند که گرت بیل در صورت بازگشت به لیگ برتر انگلیس می‌تواند دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردد و باید سریعاً در این راستا اقدام کند. استیو مک منمن در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که گرت بیل می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند و دوباره به بالاترین سطح خود برگردد. من واقعا نسبت به این موضوع امیدوار هستم."

 

 

1499221

 



مک منمن در ادامه گفت : " من می دانم که او 31 ساله است و در این مدت با مصدومیت‌های زیادی روبرو شده اما فکر نمی‌کنم که در سال‌های اخیر زیاد فوتبال بازی کرده باشد بنابراین باید کاملا آماده و قدرتمند به نظر برسد. مهم ترین چیز برای گرت بیل فوتبال بازی کردن است. اگر او نتواند این کار را در رئال مادرید انجام دهد، فکر می‌کنم که باید به دنبال امتحان کردن آن در جای دیگری باشد."

دیدگاه‌ها