کد خبر : 1707494 | 22 شهریور 1399 ساعت 18:12 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: بازوبند را از مگوایر نمی گیریم

سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که فصل بعد نیز هری مگوایر کاپیتان تیمش باقی خواهد ماند.

سولسشر: بازوبند را از مگوایر نمی گیریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌شد پس از ماجرای درگیری هری مگوایر با پلیس یونان، مدیران باشگاه منچستریونایتد ممکن است بازوبند کاپیتانی را از این مدافع انگلیسی بگیرند اما اوله گنار سولسشر در تازه‌ترین اظهارنظرش تأیید کرد مگوایر 27 ساله همچنان کاپیتان شیاطین سرخ است و بازوبند کاپیتانی از او گرفته نخواهد شد.

 

 

1523501

 

 

دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده هری مگوایر اتهاماتی به او مبنی بر ضرب‌وشتم و حمله به پلیس یونان، مقاومت برابر دستگیری و تلاش مکرر برای رشوه دادن به پلیس را تأیید و او را به 21 ماه و 10 روز حبس تعلیقی محکوم کرد که در صورت تکرار تخلف اجرایی می‌شود. این مدافع انگلیسی البته اعلام کرد بی‌گناه است و درخواست فرجام‌خواهی به این حکم را کرد.

 

 

1509759

 

 

سولسشر  در گفت‌وگو با شبکه "منچستریونایتد تی‌وی" گفت:« هری تابستان  سختی را داشت. او تعطیلات طولانی نداشت و با توجه به اینکه تعطیلات او متفاوت از تعطیلات بقیه بازیکنان گذشت، ما به او چند روز بیشتر مرخصی دادیم. مگوایر پس از آن به تمرینات بازگشت و وضعیتش هم خوب به نظر می‌رسد. او به خوبی شرایط را مدیریت کرد و من برای حمایت از هری اینجا خواهم بود.

مگوایر کاپیتان ما خواهد بود. همچنین او را آزاد خواهیم گذاشت تا با وکلایش پیگیر پرونده‌اش باشد. از دید من هری بازیکن سطح بالایی است و همیشه انسانی فوق‌العاده و مثبت‌اندیش است، از این‌رو امیدوارم ببینیم که مگوایر در بهترین سطح خود بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها