کد خبر : 1707505 | 22 شهریور 1399 ساعت 18:10 | 59.2K بازدید | 10 دیدگاه

درخواست قایدی برای بازگشت استراماچونی (عکس)

مهاجم بوشهری استقلال نیز به پویش هواداران این تیم برای بازگشت سرمربی پیشین آبی پوشان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث بازگشت استراماچونی به استقلال، داغ تر از هر زمان دیگری است. پس از مصاحبه اختصاصی ورزش سه با یوسف دانشیار و اعلام اینکه مدیران استقلال پس از توافقات شفاهی با استرا در ایتالیا، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن استراماچونی به این مربی ارائه نکرده اند، فدریکو پاستورلو مدیربرنامه این سرمربی، با انتشار پستی حرف های دانشیار را تأیید و اعلام کرد که در حال حاضر هیچ اقدامی جدی برای بازگشت استراماچونی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است.


اما جدا از اینکه در طی 10 روز گذشته مدیران استقلال چرا پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن استراماچونی ارائه نکرده اند و آیا اصولا موفق به برداشتن قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی به ایران خواهند شد یا خیر، هواداران استقلال چند روزی است که در فضای مجازی با انتشار پست ها و توئیت هایی، خواستار بازگشت استراماچونی به ایران هستند.
هشتگ «استراماچونی را برگردانید» چند روزی است که به داغ ترین توئیت و مطالب در صفحات مجازی فارسی تبدیل شده است و این مطالبه هواداران استقلال، حتی به گوش سرمربی سابق ایتالیایی رسیده است.

 

1526506


مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال در جدیدترین توئیت خود، به پویش هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی پیوست و با ارسال توئیتی با همان هشتگ معروف #استراماچونی_را_برگردانید خواستار بازگشت این سرمربی ایتالیایی به ایران شد.


به نظر می رسد این روزها مطالبه حداکثری هواداران استقلال به مهمترین مطلب فوتبالی در ایران تبدیل شده است و باید دید واکشن مدیران باشگاه استقلال در قبال این پویش و صحبت های دانشیار و پاستورلو چه خواهد بود. چیزی که مشخص است، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال تا بدین لحظه ترجیح داده بجای روشنگری درخصوص وضعیت استقلال و استراماچونی، سکوت پیشه کند. سکوتی که به هر حال باید شکسته شود و اطلاع رسانی در این مورد، حق طبیعی هواداران استقلال است.

 

دیدگاه‌ها