کد خبر : 1707574 | 23 شهریور 1399 ساعت 00:07 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار رضا عنایتی به باشگاه‌های لیگ برتری؛

عنایتی: بازیکن می‌خواهید، پول سنگین بدهید

سرمربی تیم فوتبال هوادار تنها راه پیوستن شاگردانش را پرداخت مبلغ سنگین برای صدور رضایت‌نامه به این باشگاه خصوصی برشمرد.

عنایتی: بازیکن می‌خواهید، پول سنگین بدهید

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تمرین پیش فصل هوادار عصر روز شنبه در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران در حالی برگزار شد که پیش از آن تمام اعضای باشگاه در تست PCR گروه پزشکی شرکت کردند.

 

هوادار تمرینات خود را تا پایان هفته در تهران پیگیری خواهد کرد و پس از آن نیز اوایل هفته آینده برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی شمال کشور خواهد شد.

 

پس از پایان تمرین پر نشاط هوادار، رضا عنایتی در گفت‌و‌گویی ضمن هشدار به باشگاه‌های لیگ برتری که در اقدام غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای با بازیکنان تحت قرارداد این باشگاه مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی که با وعده‌های پوشالی خود بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر را وسوسه می‌کنند، بدانند که برای جذب بازیکنان ما باید مبلغ سنگینی بابت صدور رضایت‌نامه به این باشگاه خصوصی پرداخت نمایند.

 

سرمربی هوادار در پایان با اشاره به این موضوع که باشگاه‌های دولتی قصد دارند با خوش‌خیالی بر سر سفره آماده نشسته و با بازیکنانی که در این مجموعه یا مجموعه‌های این چنینی احیا یا چهره شده‌اند به راحتی قرارداد امضا نمایند، ابراز کرد: البته بازیکنان ما باهوش‌تر از آن هستند که به آینده خود آسیب زده و فرصت پیشرفت در این باشگاه را از خود سلب نمایند.

دیدگاه‌ها