کد خبر : 1707582 | 23 شهریور 1399 ساعت 01:02 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

بیلسا: در بیشتر دقایق با لیورپول برابری کردیم

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد، پس از شکست 4-3 مقابل لیورپول، اعلام کرد که به تیمش افتخار می کند.

بیلسا: در بیشتر دقایق با لیورپول برابری کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیدزی ها که بعد از 16 سال به لیگ برتر برگشتند، در اولین دیدار این فصل میهمان لیورپول بودند و نمایش درخشانی داشتند اما در نهایت با پنالتی دقایق پایانی محمد صلاح بازی را واگذار کردند. اما علی رغم از دست دادن همه امتیازات بازی، بیلسا از عملکرد تیمش راضی است.

او به خبرنگاران گفت:" لیورپول کار را برای ما سخت کرد. به ویژه در نیمه دوم، ما در رساندن توپ از خط دفاعی به خط حمله به مشکل خوردیم.

ما همچنین اجازه ندادیم لیورپول بازی همیشگی اش را انجام بدهد. ما تلاش زیادی انجام دادیم. در دقایق زیادی از بازی، توانستیم با آنها برابری کردیم."

 

1526582

 

پاتریک بامفورد، مهاجم لیدز، هم که گل دوم تیمش را در دیدار امشب به ثمر رساند، فاش کرد که بازیکنان این تیم در رختکن از نمایشی که در این دیدار به نمایش گذاشتند، راضی بودند.

او به برنامه Match of the day گفت:" ما در رختکن گفتیم که می توانیم از این بازی، نکات مثبتی بگیریم اما در عین حال از اینکه نتوانستیم نتیجه بگیریم، ناراحت بودیم.

من باید قبل از گلی که زدم، یک گل دیگر می زدم. اینکه توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم، موضوعی است که می توانیم از آن نکات مثبتی بگیریم. ما فوتبالی پرانرژی به نمایش گذاشت با پرس از بالا. هر دو تیم با سبک مشابهی بازی کردند."

دیدگاه‌ها