کد خبر : 1707771 | 23 شهریور 1399 ساعت 22:10 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده دو سال دیگر قرارداد دارد

رغبتی: شجاع بند جدایی دارد اما باید مذاکره کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید بند فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، مدعی شد به زودی مذاکره نهایی برای ادامه همکاری با این بازیکن صورت خواهد گرفت.

رغبتی: شجاع بند جدایی دارد اما باید مذاکره کند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، مدافع میانی باتجربه سرخپوشان چندی پیش طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن نارضایتی و گلایه از مدیران پرسپولیس بابت عدم مذاکره برای تمدید قرارداد و شرایط مالی آن، از احتمال جدایی از این تیم خبر داده بود. رغبتی در اینباره اینطور توضیح داد: خلیل زاده یکی از بازیکنان دوست داشتنی تیم است و متعصب هم هست. در چند روزی که درگیر مذاکره نقل و انتقالاتی بودیم که چند بار حضور یافت و نشد به طور کامل صحبت و مذاکره کنیم. با این حال مدیر برنامه ایشان آمد و یشنهاد او را گفت و صحبت صورت گرفت.

 

وی با اشاره به درخواست این بازیکن گفت: به هرحال توازن و تعادل خیلی در تیم مهم است. از شجاع خواهش می کنم فرصت بدهد تا از این مرحله عبور کنیم. مراحل اعزام تیم و مشکلات سربازی و ... باعث شد تا فرصت لازم برای مذاکره با او صورت نگیرد و به طور قطع طی روزهای آتی در اینباره به صحبت خواهیم پرداخت.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به موضوع بند فسخ قرارداد خلیل زاده گفت: دو جلسه با مدیربرنامه وی برگزار کردیم و به ما فرصت بدهید تا مجموعه را با هم ببنیم. ما یک تیم فوتبال داریم و این هفته با حوصله از طریق مدیربرنامه اش دنبال خواهیم کرد و یک سوتفاهم ابتدایی رخ داد و هیچ بحثی وجود ندارد. خلیل زاده دو فصل دیگر قرارداد دارد. البته بند جدایی هم دارد که اگر پیشنهاد برسد بتواند جدا شود و جزو شش بازیکنی است که بند فسخ دارد.

 

رغبتی درباره بند عجیب فسخ قرارداد برای برخی بازیکنان گفت: در مذاکره شما باید به یک نقطه برسید. وجود این بند در قرارداد این است که نمی توان به مدت قرارداد استناد کرد. امکان دارد قرارداد 10 ساله ببندید اما با سود بردن از آن و رسیدن پیشنهاد بازیکن به قراردادش پایان دهد.

 

وی با اشاره به اینکه فرصت کوتاه مذاکره با بازیکنان باعث شده تا چنین آپشنی در قراردادها وجود داشته باشد گفت: در دقیقه 90 دقیقه نمی توان کار به خوبی دنبال کرد. اما اکنون شرایط خوب است و برای نقل و انتقال تا 29 آبان ماه فرصت داریم.

دیدگاه‌ها