کد خبر : 1707914 | 24 شهریور 1399 ساعت 17:48 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

باید عناوین دوره‌های قبلی را تکرار کنیم

نکیسا: وارد چالش شیرینی شدم

تیم فوتبال منتخب دانشجویان به زودی با سرمربیگری نیما نکیسا و تعدادی از بازیکنان لیگ یکی، لیگ‌برتری و انتخاب شده از فرآیند تست‌گیری کار خود را استارت می‌زند.

 نکیسا: وارد چالش شیرینی شدم

به گزارش "ورزش سه"، هدایت تیم فوتبال منتخب دانشجویان که قرار است اواخر سال جاری در مسابقات جهانی بلژیک به میزبانی شهر آنتورپ شرکت کند، به نیما نکیسا، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران سپرده شده و او کار خود را با تست گیری از بازیکنان آغاز کرده است.


نیما نکیسا با تایید خبر پذیرش هدایت تیم فوتبال منتخب دانشجویان گفت: پس از پیشنهاد آقای ابراهیمی و نشستی مشترک با دکتر قدیمی و ارزیابی شرایط به این جمع‌بندی رسیدم که در کنار این تیم برای موفقیت در مسابقات پیش رو حضور پیدا کنم. پس از قبول این مسئولیت یک هفته مرحله دوم تست گیری از بازیکنان دانشجوی علاقمند را در مجموعه بعثت تهران انجام دادیم. با ارزیابی بازیکنان حاضر در این تست و برخی از افراد منتخب از تست قبلی درنهایت 14 بازیکن به نام‌های محمد صادق رمضان‌پور، متین قهرمانی، مهران خزلی، میثم رحیم‌پور، یحیی اسماعیل درجانی، ابوالفضل زنده‌دل، فرهاد همدانی، علی رحیمی، علیرضا کریمی، امیرحسین فلاح، هادی باباییان، علی صبایی، محمدجواد صفرخانی و تقی جمال لیوانی برای حضور در مرحله اول اردوها انتخاب شدند.


به جز بازیکنانی که از طریق فرآیند تست‌گیری انتخاب شدند، برخی بازیکنان شاغل در لیگ برتر و لیگ دسته اول هم در تیم تحت هدایت نیما نکیسا حاضر خواهند بود. سرمربی تیم منتخب دانشجویان در این باره گفت: نحوه برگزاری اردوها و حضور بازیکنان دانشجوی شاغل در تیم‌های لیگ یک و برتر طی روزهای آینده مشخص خواهد شد. رایزنی‌هایی در خصوص برپایی اردو در چند شهر کشور توسط مدیر تیم‌های فوتبال و فوتسال منتخب دانشجویان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تیمی آماده و هماهنگ را راهی مسابقات کنیم.


دروازه‌بان اسبق تیم ملی که هدایت تیم منتخب دانشجویان را یک چالش جدید برای خودش می‌داند، در ادامه عنوان کرد: خود را جزیی از جامعه دانشگاهی ایران می‌دانم و پذیرش مسئولیت این تیم هم چالشی شیرین برای من محسوب می‌شود که امیدوارم از آن سربلند خارج شوم. تیم های فوتبال منتخب دانشجویان ایران در ادوار گذشته موفق به کسب عناوین برتر مسابقات شده‌اند و تلاش ما هم این است در این دوره هم تیمی شایسته داشته باشیم و موفق عمل کنیم.

دیدگاه‌ها