کد خبر : 1707919 | 24 شهریور 1399 ساعت 18:20 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

سید در اولین تجربه خودش را نیمکت‌نشین کرد!

ترکیب شهر خودرو مقابل الاهلی اعلام شد

مهدی رحمتی برای نخستین بار به صورت رسمی ترکیب تیم شهر خودرو را ارنج کرد و یازده بازیکن مدنظر خود را برای دیدار مقابل شباب الاهلی برگزید.

ترکیب شهر خودرو مقابل الاهلی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که شهر خودرویی‌ها در سومین دیدار گروهی خود از ساعت 19:30 باید در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره به مصاف شباب الاهلی امارات بروند، ترکیب رسمی آن‌ها اعلام شد؛ مهدی رحمتی سرمربی جدید این تیم برای نخستین بار تجربه هدایت این تیم مشهدی‌ها را در دیداری رسمی برعهده دارد و امشب ترجیح داده تا ریسک بزرگی را انجام دهد و نام متین صفائیان را به عنوان سنگربان در ترکیب یازده نفره خود قرار دهد و خودش را نیمکت نشین کند.

 

در کنار صفاییان، در دفاع میانی فرشاد فرجی و علی نعمتی حضور خواهند داشت. سمت راست حسن جعفری با توجه به جدایی محمد آقاجانپور تنها گزینه پیش‌روی کادرفنی شهر خودرو بود و در جناح چپ نیز محمدعلی فرامرزی انتخاب شده است.

 

در میانه میدان اکبر صادقی، علی نبی زاده و علی طاهران مثلث میانه زمین شهر خودرویی‌ها را شکل می‌دهند؛ امین قاسمی نژاد و محمدرضا خلعتبری دو وینگر امشب شهر خودرو خواهند بود و در نوک حمله نیز حسین مهربان تک مهاجم سفیدپوشان مشهدی خواهد بود.

 

ترکیب شهر خودرو ایران مقابل شباب الاهلی امارات:


متین صفائیان
فرشاد فرجی
علی نعمتی
حسن جعفری
محمدعلی فرامرزی
اکبر صادقی
علی نبی زاده
علی طاهران
امین قاسمی نژاد
محمدرضا خلعتبری
حسین مهربان

دیدگاه‌ها