کد خبر : 1707994 | 24 شهریور 1399 ساعت 23:49 | 117K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی بزرگ در حضور مربی قهرمان اروپا

بازگشت دنیل داوری در شب خشن فوتبال آلمان!

دانیال داوری دروازه بان سابق تیم ملی ایران همانطور که قول داده بود در رقابت های جام حذفی آلمان توانست مقابل تیم سابقش آرمینیا بیله فلد با نمایشی خوب یک شگفتی را رقم بزند.

بازگشت دنیل داوری در شب خشن فوتبال آلمان!

به گزارش" ورزش سه" تیم روت وایس اسن از تیم های لیگ دسته چهارم آلمان ، امشب و در یک مسابقه از رقابت های جام حذفی توانست با شکست یک بر صفر آرمینیا بیله‌فلد یک شگفتی را در این رقابت ها رقم زده و به مرحله بعدی صعود کند. توئیتر باشگاه روت وایس اسن لحظه ای بعد از این مسابقه نوشت:" ما بیله‌فلد را شکست دادیم و به مرحله بعدی رفتیم."


در مرحله اول رقابت های دی اف پی پوکال روت-وایس اسن که دانیال داوری دروازه بان ایرانی در آن حضور دارد در یک بازی دشوارو در شبی که اتو ری‌هاگل سرمربی سرشناس آلمانی در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا می کرد با گل دقیقه 33 سیمون انگلمن حریف نامدارش را مغلوب کرد. دانیال که در رقابت های جام جهانی 2014 یکی از دروازه بان های تیم ملی ایران بود ، پیش از این بازی در مصاحبه ای گفته بود که قصد دارد با درخشش برابر تیم سابقش-آرمینیا بیله‌فلد- یک شگفتی را رقم بزند؛ اتفاقی که در بازی امشب رخ داد و او با کمک همتیمی هایش توانست دروازه اش را بسته نگه داشته و تیم را به مرحله بعدی ببرد.

 

1527231


روت وایس-اسن امشب بازی شجاعانه ای را برابر آرمینیا بیله‌فلد که در این فصل در رقابت های بوندسلیگا حضور خواهد داشت انجام داد و توانست با حفاظت از گلی که به ثمر رساند این تیم سرشناس را از جام بیرون کند.


جالب است که این بازی چند چهره جالب توجه هم داشت؛ اتو ری‌هاگل سرمربی یونان در رقابت های یورو2004 که با این تیم به مقام قهرمانی رسید و البته مربی تیم آرمینیا در اواخر دهه هفتاد میلادی در ورزشگاه حضور داشت و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. دانیال داوری دروازه بان ایرانی-آلمانی نیز از این فرصت استفاده کرده و نمایش درخشانی دربرابر مربی تیم قهرمان اروپا داشت. خود دانیال یکی ازچهره های ویژه این بازی بود. او دو فصل و در سال های 2015 تا 2017 لباس تیم آرمینیا را به تن می کرد و در این بازی انگیزه زیادی برای درخشش برابر تیم سابقش داشت.

 

1527229


اووه نایهاس سرمربی تیم آرمینیا نیز سابقه مربیگری در تیم روت-وایس اسن را در سال های 2005 تا 2007 در کارنامه اش داشت و دیگر چهره این بازی بود. او در این مسابقه تیمش را با همان 4-3-3 که توانسته بود با آن از بوندسلیگا2 به بوندسلیگا صعود کند به زمین فرستاد اما روش 5-3-2 کریستین تیتز سرمربی روت-وایس اسن ،عملکرد خوب دفاعی بازیکنان و بخصوص دانیال داوری درون دروازه باعث شد آن ها نتوانند فرصت هایشان را تبدیل به گل کنند.


روت-وایس اسن در این بازی شروع بهتری داشت و دو موقعیت را در ابتدای مسابقه از دست داد. اما آرمینیا به سرعت بازی را گرفت با این حال نمی توانست از زنجیره دفاعی 5 نفره و سپس دروازه بان ایرانی عبور کند. آن ها در این بازی شاید بدشانس هم بودند که داور در یک صحنه اتفاقی که درهمان نیمه اول در محوطه جریمه رخ داد را پنالتی اعلام نکرد. با اینحال در اواسط نیمه اول روی یک پاس ارسال بلند و سپس پاسی که به انگلمن مهاجم وایس اسن رسید او با یک ضربه پای چپ محکم دروازه را بیله‌فلد را باز کرد.

 

1527230


آرمینیا بعد از آن فرصت گلزنی به دست آورد اما ضربه سر سرخیو کوردووا را دانیال داوری گرفت. یک دقیقه بعد ضربه بازیکنان این تیم به تیر دروازه برخورد کرد. اسن به سختی می توانست برنامه ای تهاجمی داشته باشد اما آرمینیا هر لحظه بر فشارش اضافه می کرد. در دقیقه 60 دانیال داوری دروازه تیمش را که روی یک شوت محکم توسط مارسل هارتل تا مرز بازشدن رفته بود نجات داد. هفت دقیقه بعد اما در زمانی که حتی دانیال از مهار توپ هارتل ناتوان بود ، ضربه این بازیکن به تیر دروازه خورد.


بازی تیم های آرمینیا و اسن یک بازی خیلی زیبا از آب درنیامد. دو تیم فوتبالی خشن را در زمین انجام داده و تعداد خطاها به نسبت زیاد بود که باعث افت بازی و بی حوصلگی تماشاگران می شد. بازیکنان تیم روت وایس اسن در این بازی خشن 5 کارت زرد گرفتند اما توانستند با حذف تیمی از بوندس لیگا به مرحله دوم دی اف پی پوکال برسند. اتفاقی که دانیا داوری دروازه بان 32 ساله و ایرانی این تیم در آن نقش مهمی داشت و همانطور که وعده داده بود توانست برابر تیم سابقش شگفتی خلق کند.

 

1527232

 

1527231

 

1527235

 

1527233

دیدگاه‌ها