کد خبر : 1707999 | 25 شهریور 1399 ساعت 00:37 | 58.8K بازدید | 3 دیدگاه

پاختاکور بخاطر یک اخراجی کم آورد؛

برد شگفت‌انگیز الهلال در ثانیه آخر

شاگردان لوچسکیو با گل لحظات پایانی توانستند بازی حساس مقابل پاختاکور را با برتری پشت سر بگذارند.

برد شگفت‌انگیز الهلال در ثانیه آخر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که در گروه B برگزار شد، تیم‌های ۶ امتیازی الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم الجنوب قطر با یکدیگر دیدار کردند.

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، الهلال در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه به دست آورد که این فرصت را سباستین جووینکو با شوت فنی استثنایی توپ را وارد دروازه پاختاکور کرد تا سعودی‌ها با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

 

در دقیقه ۶۴ الهلال ضد حمله سریعی از جناح راست زمین به وجود آورد که پاس در عرض و رو به جلوی سالم الدوسری به مقابل محوطه جریمه ازبک‌ها به بافتیمبی گومیس رسید، اما پس از آنکه این ستاره گلزن فرانسوی قصد داشت با حرکت نمایشی توپ را از بالای سر الدوربک سویونوف، دروازه‌بان پاختاکور عبور دهد، این گلر مرتکب خطای هند در بیرون از محوطه شد ولی به دلیل جلوگیری از موقعیت مسلم گلزنی، کارت قرمز دریافت کرد.

 

پاختاکور پس از ۱۰ نفره شدن و از دست دادن دروازه‌بان اصلی خود کار دشواری مقابل الهلال پُرستاره داشتند، اما با تلاش زیاد توانستند در دقیقه ۷۰ روی ریباند شوت دراگان کارن و گلزنی اِرِن دردیوک کار را به تساوی بکشند.

 

1527247

 

لوچسکیو، سرمربی الهلال که با تغییرات هجومی و نمایش سراسر حمله تیمش به دنبال کسب پیروزی در مسابقه ۶ امتیازی مقابل پاختاکور بود، در لحظات آخر به خواسته‌اش رسید و به برتری دست یافت.

 

هتان باهبری که از دقیقه ۸۲ به ترکیب الهلال اضافه شده بود، در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده از پشت محوطه جریمه شوت کم‌دقتی زد، اما در میانه راه به پشت انزور اسماعیل‌اف اصابت کرد و وارد دروازه پاختاکور شد تا سعودی‌ها با این گل به پیروزی بزرگی برسند.

 

1527249

 

الهلال با این برد ۹ امتیازی و صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا شد و بالاتر از پاختاکور ۶ امتیازی، شباب الاهلی امارات ۶ امتیازی و شهرخودرو ایران صفر امتیازی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها