کد خبر : 1708119 | 25 شهریور 1399 ساعت 18:22 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

لئون گورتزکا:

می خواهم به رهبر بایرن مونیخ تبدیل شوم

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ از همبازی شدن دوباره با لروی سانه خوشحال است.

می خواهم به رهبر بایرن مونیخ تبدیل شوم

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتزکا، هافبک خلاق و آلمانی یکی از ستاره های موثر بایرن مونیخ در فتح سه گانه بود و فصل فوق العاده ای را سپری کرد. حالا لئون گورتزکا در آستانه شروع فصل مدعی شد می خواهد روزی به رهبر ترکیب بایرن مونیخ تبدیل شود.

 

لئون گورتزکا گفت: "ما فقط یک هفته برای تمرنات آماده سازی داشتیم که اتفاق جدیدی است. اما در تمرینات می توانید متوجه شوید که همه واقعا دوباره آماده شروع فصل هستند. این یک دوران آماده سازی بسیار کوتاه است، اما ما چیزی از دست نداده ایم و دوباره میل به پیروزی داریم. متاسفانه سال گذشته در آخرین جلسه تمرین قبل از بازی اول در بوندس لیگا مصدوم شدم و شما نمی توانید این موارد را کنترل کنید. اما اخیرا با ثبات جسمی پیشرفت بیشتری داشته ام.

 

1519658

 

هدف من تبدیل شدن به رهبر بایرن مونیخ است. باید در میدان عملکرد خوبی ارائه دهید و در ادامه می توان نگران چگونه پیش رفتن باقی موارد باشید. من روی عملکردم تمرکز کرده ام، اما حالا می توانم به دیگران نیز فکر کنم.

 

همبازی شدن با لروی سانه در ترکیب بایرن مونیخ؟ اولین خاطرات من از سانه از دوران حضور در شالکه شروع نمی شود و پیش از آن ما به یک مدرسه می رفتیم. من سانه اوقات خوبی را با هم گذراندیم و حالا خوشحال کننده است که در بایرن نیز همبازی شده ایم. ما با تیم هایی روبرو هستیم که دفاعی بازی می کنند، بنابراین به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند قفل دفاع حریف را باز کند. سانه از سرعت و تکنیک فوق العاده برخوردار است و می تواند خیلی به ما کمک کند."

دیدگاه‌ها