کد خبر : 1708124 | 25 شهریور 1399 ساعت 18:23 | 32.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

تنها 3820 امضا تا اخراج بارتومئو از بارسلونا

کمپین جمع آوری امضا برای برکناری جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا با قدرت به پیش می رود.

تنها 3820 امضا تا اخراج بارتومئو از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر(دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

 

 

1527395

 

 

امروز این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون 12700 امضا جمع شده و تا دو روز دیگر به 3820 امضای دیگر نیاز دارند تا روند برکناری بارتومئو از ریاست ادامه داشته باشد.

هرچند مدت زمان باقی مانده اندک است ولی معمولا در روزهای پایانی جمع آوری امضا با قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا می کند و این کمپین با رهبری جوردی فاره امید زیادی دارد تا در نهایت به هدف خود دست پیدا کند.

این در حالی است که اخیرا 20 و 21 مارس(ابتدای فروردین) به عنوان تاریخ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تعیین شد و بارتومئو امیدوار است بتواند تا پایان دوره ریاستش بر این پست باقی بماند. موقعیت بارتومئو به خصوص پس از درخواست جدایی لیونل مسی از بارسا بسیار متزلزل شد.

 

 

Jordi Farré convinced that he can become Barça president

دیدگاه‌ها