کد خبر : 1708142 | 25 شهریور 1399 ساعت 19:21 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر – رمضانی؛ گلزن پرسپولیس نوین کیست؟

پرسپولیس در دو دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا دو گل توسط علی علیپور که اکنون از این تیم جدا شده به ثمر رسانده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی برای دستیابی به سهمیه صعود چشم به برتری برابر التعاون عربستان دوخته‌اند و این در حالی است که دو مهره تاثیرگذار خود (مهدی ترابی و علی علیپور) را از دست داده‌اند.

 

پرسپولیس طی دو بازی قبلی خود دو گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده بود که علی علیپور با ثبت دبل مقابل الشارجه، تنها گلزن سرخ‌ها در فصل جاری لیگ قهرمانان محسوب می‌شود که البته اکنون از جمع این تیم جدا شده است.

 

 

1527466

 

 

یحیی گل محمدی برای جانشینی علی علیپور آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر را به تیم خود اضافه کرده و باید دید این دو بازیکن قادر خواهند بود اولین گلزن پرسپولیس جدید در این رقابت‌ها لقب گیرند یا خیر.

 

آرمان رمضانی پیش از این در ترکیب سایپا و در دوران سرمربیگری علی دایی تجربه کوتاه مدتی در آسیا پشت سر گذاشته بود و توانسته بود در مراحل پلی آف دو گل برابر الریان و پنجاب به ثمر برساند.

 

 

1527467

 

 

آل کثیر نیز در ترکیب تیم نفت تهران تجربه کوتاه مدتی (4 دقیقه) مقابل الجیش امارات داشته و تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا گل نزده است. با این حال چشم یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس به ساق این دو گلزن سابق نفت آبادان و سایپا دوخته شده و باید دید مقابل التعاون موفق خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها