کد خبر : 1708205 | 26 شهریور 1399 ساعت 01:14 | 41.1K بازدید | 14 دیدگاه

تمام تلاشمان بالا نگه داشتن پرچم پرسپولیس است؛ 

خلیل‌زاده: می‌خواهیم دوباره به فینال آسیا برسیم

شجاع خلیل زاده می گوید دیدار برابر التعاون برای پرسپولیس یک مسابقه فینال گونه بوده است.

خلیل‌زاده: می‌خواهیم دوباره به فینال آسیا برسیم 

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده زننده گل ارزشمند پرسپولیس در دیدار برابر التعاون که با کسب سه امتیاز برای سرخپوشان همراه شد، در نشست خبری به همراه یحیی گل محمدی سرمربی تیم حضور داشت و در مورد بازی گفت: بازی خیلی سختی بود. از قبل می دانستیم که التعاون تیم خوبی است. همیشه بازی تیم های ایرانی و تیم های عربستانی شرایط خاص خودش را دارد.


او سپس ادامه داد: کادر فنی به ما از قبل گفته بود که چه بازی حساسی داریم و با تدابیر کادر فنی این بازی را ببریم. این بازی برای ما فینال بود و به برد نیاز داشتیم. باید این بازی را می بردیم تا امیدمان برای صعود از گروه زنده بماند. 


مدافع میانی پرسپولیس در ادامه با اشاره به اهداف اضافه کرد: اولین هدفمان بالا رفتن از گروه است. بعد در مرحله بعد به جلوتر نگاه می کنیم و امیدواریم دوباره مثل دو سال پیش به فینال برسیم. خدا را شکر توانستیم بازی سختی را ببریم. به نظرم سخت ترین بازی همین بازی بود. التعاون صدرنشین جدول بود و تیم قابل احترامی بود.


او سپس با اشاره به شرایط بازی در دو نیمه بیان کرد: به قول آقای سرمربی دو نیمه متفاوت در بازی دیدیم. نیمه اول را خوب شروع کردیم. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی با بدشانسی نتوانستیم. امیدواریم در بازی برگشت هم با التعاون هم نتیجه خوبی بگیریم و دل 40 میلیون هوادار که پای تلویزیون نشسته اند را شاد کنیم. تمام تلاشمان این است که پرچم پرسپولیس را در ایران بالا نگه داریم.

دیدگاه‌ها