کد خبر : 1708317 | 26 شهریور 1399 ساعت 14:55 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

انتشار جزئیات انتقال مدافع رئال مادرید به تاتنهام

دو نشریه معتبر مادریدی خبر از قطعی شدن پیوستن سرخیو رگیلون به تاتنهام دادند.

انتشار جزئیات انتقال مدافع رئال مادرید به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور قرضی توماس رگیلون در سویا به اتمام رسید و این مدافع اسپانیایی چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید نداشت اما به نظر می رسد زین الدین زیدان فصل بعد نیز تمایلی به حفظ این مدافع کناری ندارد و تیم هایی از لیگ برتر برای خرید او وارد عمل شده اند.

 

 

1527738

 

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد ابراز علاقه منچستریونایتد و احتمال انتقال توماس رگیلون به اولدترافورد شنیده می شد، اما توافق نهایی بین طرفین حاصل نشد و امروز اسکای اسپورتس فاش کرد تاتنهام در آستانه جذب او قرار گرفته است. در واقع اگرچه یونایتد ابتدا وارد مذاکره شده بود، اما شرایط خاص رئال مادرید اجازه این انتقال را نداد.

باشگاه اسپانیایی خواهان گنجانده شدن بند بازخرید در آینده و همچنین اولویت خرید برای خود شده بود که مورد قبول یونایتد قرار نگرفت، اما به نظر تاتنهام مشکلی با این شرایط ندارد و حاضر است با قبول شرایط رئال مادرید، توماس رگیلون را جذب کند.

 

 

1527737

 

 

ساعتی پیش آاس و مارکا از قطعی بودن انتقال 30 + 5 میلیون یورویی رگیلون به تاتنهام خبر دادند. 

این قرارداد 5 ساله است و رئال در دو سال ابتدایی می تواند با پرداخت 40 میلیون یورو، رگیلون را بازگرداند. همچنین بند دیگری در قرارداد گنجانده شده است که در طول 5 سال پیش رو اگر تاتنهام قصد داشته باشد رگیلون را به باشگاهی دیگر واگذار کند، موظف است ابتدا به رئال اطلاع دهد و باشگاه مادریدی با پرداخت رقمی بالاتر، این حق را خواهد داشت تا رگیلون را دوباره به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها