کد خبر : 1708318 | 26 شهریور 1399 ساعت 15:10 | 49.6K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش اسپورت:

مسی 3 بازی اول بارسا در لالیگا را از دست داد؟

لیونل مسی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش، احتمالا در سه بازی ابتدایی بارسا در لالیگا حاضر نخواهد بود.

مسی 3 بازی اول بارسا در لالیگا را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، 5 روز پیش رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین کلودیو تاپیا تایید کرد که لیونل مسی به دلیل کارت قرمزی که در سال 2019 دریافت کرده بود هیچیک از مسابقات امسال آرژانتین در مقدماتی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی را از دست نخواهد داد. آرژانتین طبق برنامه قرار است در ماه اکتبر در دو بازی به میدان برود.

 

 

1527726

 

 

مسی در ماه جولای سال گذشته در دیدار رده بندی کوپا آمه ریکا مقابل شیلی در صحنه ای جنجالی از داور کارت قرمز دریافت کرد و 2 بازی از حضور در میدان محروم شد. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اما بعداً اعلام کرد که مسی از یک بازی رسمی محروم خواهد شد و در نتیجه او اجازه پیدا کرد که سال گذشته در دو بازی دوستانه مقابل برزیل و اروگوئه به میدان برود.

 

آرژانتین قرار است در مهرماه امسال و در قالب رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف اکوادور و بولیوی برود و این اتفاق ممکن است کاملا به ضرر بارسلونا تمام شود.

 

 

1526571

 

 

مسی و تمام لژیونرهای آرژانتین برای ورود به خاک این کشور باید دو هفته در قرنطینه قرار بگیرند. به این ترتیب آنها دو هفته قبل از شروع اردوی آلبی سلسته باید به آرژانتین بروند و دوره قرنطینه را پشت سر بگذارند که در این صورت مسی سه بازی ابتدایی بارسا در لالیگا را از دست خواهد داد.

بارسا 5 مهر در زمین ویارئال به میدان می رود و سپس سلتا و سویا را پیش رو خواهد داشت. بدون شک غیبت مسی در این سه بازی می تواند خبری بسیار بد برای کادر فنی آبی اناری ها و هواداران این تیم باشد.

 

دیدگاه‌ها