کد خبر : 1708326 | 26 شهریور 1399 ساعت 15:40 | 29.4K بازدید | 2 دیدگاه

مسلمان امیدوار به بازگشت با نویدکیا (عکس)

علیرغم شکست سپاهان برابر النصر، شاهد یک بازی روان از سوی این تیم به خصوص در نیمه دوم بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، مسلمان که بعد از مدت ها نیمکت نشینی دیشب از ابتدا به میدان رفته بود، انگیزه های فراوانی داشت تا نشان دهد هنوز هم می‌تواند بازیکن تاثیرگذار و مهمی باشد. به خصوص این که سبک بازی سپاهان با قلعه نویی و نویدکیا تفاوت های فراوانی پیدا کرده و مسلمان می‌تواند امیدوار به این موضوع باشد که دوباره نقشی محوری در تیم پیدا کند.

 

1527744


شب گذشته مسلمان اگر چه نتوانست مانع شکست تیمش شود، ولی عملکرد قابل قبولی داشت و در فاز تهاجمی چندین بار با پاس های عمقی و رو به جلوی خود موقعیت های خوبی برای هم تیمی های خود ساخت. اوج کار او زمانی بود که با یک پاس عمقی، محبی را در موقعیت تک به تک قرار داد که مهاجمین سپاهان همانند سایر موقعیت ها از آن بهره‌ای نبردند.

 

1527745

در این صحنه مسلمان با یک تکل به موقع، دخالت خوبی در فاز دفاعی داشت و موقعیت حمله را از بازیکنان النصر گرفت.


یکی دیگر از نقاط عطف نمایش مسلمان در بازی شب گذشته، تکل به موقع و دیدنی او روی پای مهاجم النصر دقیقا روی خط محوطه جریمه سپاهان بود؛ موقعیت خطرناکی بود که می‌رفت کار دست سپاهان بدهد، ولی با تکل به موقعیت مسلمان مالکیت توپ در اختیار طلایی پوشان اصفهانی قرار گرفت و آنها برنامه ریزی برای حمله را آغاز کردند.

 

1527743


با این که مسلمان فاصله زیادی تا همان مهندس معروف شدن دارد اما تلاش او از تکل زدن و دویدن های بی امانش تا پاس های عمقیش بیانگر این مسئله است که  حالا با سرمبیگری نویدکیا میتواند به روز های روشن خود امیدوار باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها