کد خبر : 1708336 | 26 شهریور 1399 ساعت 16:12 | 55.9K بازدید | 22 دیدگاه

بازگشت به دره گرگ‌ها برای پاک کردن خاطره تلخ

منصوریان – تراکتور؛ یک قدم تا قرارداد

علیرضا منصوریان به توافق نهایی با تراکتور دست یافته و طی ساعات آتی به عنوان سرمربی این تیم کار خود را رسما استارت خواهد زد.

منصوریان – تراکتور؛ یک قدم تا قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم ملی که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد و مدتی نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی‌پوشان حضور داشته، اکنون طی توافقی که با باشگاه تراکتور دست یافته، به عنوان جانشین ساکت الهامی در فصل بیستم کار را در این تیم دنبال خواهد کرد.

 

منصوریان که به عنوان مربی کار را در تیم پاس همدان آغاز کرده بود، بعد از 10 بازی از این تیم کنار رفت و در کنار افشین قطبی به عنوان یکی از دستیارانش در جام ملت‌های 2011 همکاری کرد. بعد از کناره‌گیری قطبی، منصوریان نیمکت تیم ملی را در بازی تدارکاتی مقابل روسیه در اختیار گرفت. دیداری که شاگردانش با تک گل محمدرضا خلعتبری بازی را به سود خود خاتمه دادند. او سپس کارش را در تیم امید ایران به عنوان سرمربی دنبال کرد و البته با بدشانسی و اشتباه بزرگی که صورت گرفته بود نتوانست به هدف دست یابد.

اوج کار منصوریان اما در نفت تهران بود؛ جایی که او با نتایج درخشانی که در جمع طلایی‌پوشان تهرانی کسب کرد چشم‌ها را به خود خیره کرد و تیمش را به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا نیز رساند و از آنجا بود که پیشنهاد فوق العاده استقلال را نصیب خود کرد و به عنوان یک ناجی به استقلال پیوست و نیمکت این تیم را در اختیار گرفت. منصوریان که با نفت به فینال جام حذفی رسیده بود و در لیگ قهرمانان نیز برتر از دیگر نمایندگان ایران جواز حضور در جمع هشت تیم پایانی را به دست آورده بود، بعد از کناره‌گیری قلعه نویی از استقلال، اینبار در قامت مربی به این تیم بازگشت.

 

حضور در استقلال هرچند با پیروزی بزرگ سه گله مقابل پرسپولیس در دربی برای او همراه بود، اما با عدم قهرمانی و در نهایت حذف از آسیا، شرایط را برای تداوم همکاری سخت کرد تا منصوریان نیز از سمت خود بعد از گفتگوی طولانی مدت در نشست خبری کنار برود. مربی 48 ساله فوتبال ایران در ادامه به عنوان مربی ذوب آهن جانشین امید نمازی شد و در فصل گذشته اما از سمت خود کنار رفت.

مربی جاه طلب فوتبال ایران اکنون در پنجمین چالش خود (بعد از تیم‌های پاس همدان، استقلال، نفت تهران و ذوب آهن) به توافق با باشگاه تراکتور دست یافته است. طی اعلام منابع خبری این مذاکرات به نتیجه نهایی رسیده و طرفین تا ساعاتی دیگر قرارداد رسمی خود را به امضا خواهند رساند تا منصوریان اینبار در تبریز و در قامت مربی این تیم به دنبال دستیابی به رویای بزرگ خود باشد. جایی که قطعا اینبار هر دو طرف به کمتر از جام و قهرمانی در لیگ راضی نخواهند بود.

 

منصوریان که در زمان مربیگری در نفت تهران، شاهد یکی از تلخ‌ترین روزهای تراکتور بوده و با تساوی 3-3مقابل این تیم آنها در دستیابی به قهرمانی ناکام بودند، اکنون امیدوار است با پاک کردن این خاطره، روزهای شیرینی را در استادیوم یادگار امام شکل دهد و باید دید در این راه موفق خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها