کد خبر : 1708348 | 26 شهریور 1399 ساعت 17:42 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اسپانیایی بالاخره راهی اینتر می شود؟

فرناندو یورنته، مهاجم باتجربه و اسپانیایی ناپولی مورد توجه اینتر و آنتونیو کونته قرار گرفته است.

مهاجم اسپانیایی بالاخره راهی اینتر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره موفق به حفظ لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و 22 ساله خود شد و بارسلونا نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد. زوج لائوتارو و روملو لوکاکو فصل درخشانی را سپری کردند، اما آنتونیو کونته به دنبال آوردن یک مهاجم جایگزین در صورت مصدومیت این دو ستاره گلزن است.

 

1435358

 

نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد نام فرناندو یورنته در لیست خرید نراتزوری قرار گرفته و اینتر می تواند با پرداخت رقمی ناچیز این مهاجم باتجربه را به خدمت بگیرد. ناپولی پیش از شروع رقابت های فصل جدید بازیکنانی ویکتور اوسیمن و آندره پتانیا را در بخش هجومی به خدمت گرفته و به نظر می رسد در پنجره تابستانی فعلی قصد دارد یورنته و آرک ملیک را از این ترکیب خود خارج کند. اینتر مشکلی با پرداخت 2.5 میلیون یورو دستمزد یورنته ندارد و با توجه به ابراز علاقه خود این بازیکن به ادامه فعالیت در سری آ، می تواند به راحتی او را جذب کند.

 

در گذشته نیز در دو مقطع اخباری در مورد احتمال انتقال فرناندو یورنته به اینتر شنیده شده بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا ممکن است مهاجم سابق یوونتوس در فصل جدید لباس اینتر را بر تن کند. البته بی شک یورنته در صورت انتقال به سن سیرو نیز گزینه ثابت کونته نخواهد بود.

دیدگاه‌ها