کد خبر : 1708351 | 26 شهریور 1399 ساعت 18:13 | 66.4K بازدید | 1 دیدگاه

حال و روز تلخ اسطوره بارسلونا در خاور دور! (عکس)

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا روزگار دشواری را در قاره آسیا سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل و بعد از سپری کردن سالهایی فوق العاده در ترکیب بارسلونا، آندرس اینیستا به بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا پایان داده و بر خلاف بسیاری از بازیکنان که راهی کشورهای عربی می شوند، برای ادامه دوران ورزشی اش ترجیح داد به پیشنهاد تیم ویسل کوبه از ژاپن پاسخ مثبت دهد.

 

اما شرایط در هفته های اخیر برای آندرس اینیستا و ویسل کوبه دشوار پیش رفته و آنها امروز یک بار دیگر در جی لیگ ژاپن متحمل شکست شدند. امروز ویسل کوبه در خانه خود میزبان تیم رده دومی سرزو اوزاکا بود و اگرچه تیم حریف از دقیقه 33 یک یار خود را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد، اما در نهایت ویسل کوبه با یک گل مغلوب حریف شده و باز هم امتیاز از دست داد.

 

یاران آندرس اینیستا در 10 بازی آخر خود در لیگ تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و شرایط خوبی را سپری نمی کند. ویسل کوبه در حال حاضر با هدایت تورستن فینک، بازیکن سابق بایرن مونیخ در جدول 18 تیمی لیگ ژاپن در رتبه نازل یازدهم قرار دارد و از 18 مسابقه این فصل خود تنها موفق به کسب چهار پیروزی شده است. اگرچه در حال حاضر به نظر نمی رسد خطر سقوط تیم ویسل کوبه را تهدید کند، اما ادامه این روند ممکن است نقطه ای منفی در کارنامه پرافتخار آندرس اینیستا به ثبت برساند. بی شک هدف ستاره اسپانیایی از انتقال به لیگ ژاپن تجربه چنین شرایطی نبوده است.

 

1527772

 

1527771

دیدگاه‌ها