کد خبر : 1708355 | 26 شهریور 1399 ساعت 18:29 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم لیگ برتر والیبال

قدرت نمایی مدعیان؛ دومین برد سایپا، ارومیه و سپاهان

در هفته دوم لیگ برتر والیبال، تیم های سایپا، شهرداری ارومیه و سپاهان به دومین برد متوالی خود دست یافتند.

قدرت نمایی مدعیان؛ دومین برد سایپا، ارومیه و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته دوم لیگ برتر والیبال که از ساعت 16 امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد، تیم های مدعی سایپا، شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان توانستند برای دومین هفته متوالی برابر حریفان خود به برتری برسند و رقابت جذابی را در صدر جدول رقم بزنند.


سایپا با هدایت مصطفی کارخانه و در حالی که اکثر ستاره های خود را در ترکیب داشت، توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود خاتم اردکان عبور کند. نارنجی پوشان که هفته قبل به سختی از سد هورسان رامسر گذشته بودند، توانستند با امتیازهای 25 بر 16، 27 بر 25، 25 بر 21 حریف خود را از پیش‌رو بردارند.


از سوی دیگر بلندقامتان اصفهانی که در هفته اول به یک برد خانگی دست پیدا کرده بودند، این هفته در مریوان به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر به دومین برد خود دست یافتند. در این دیدار که در سالن زاگرس شهر مریوان برگزار شد، تیم راهیاب ملل مریوان نتوانست کاری برابر ستاره های سپاهان از پیش ببرد و با نتیجه سه بر صفر و امتیازات 25 بر18 و 25 بر20 و 25 بر20  در این بازی خانگی شکست خورد.


همچنین شهرداری ارومیه به عنوان یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر والیبال توانست دومین برد خود را در یزد جشن بگیرد. این دیدار که پیش بینی می شد نزدیک پیش برود، در نهایت با حساب 3 بر یک به سود شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید. شهرداری ارومیه  با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22، 19 بر 25 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست داد تا اولین باخت شهداب در لیگ والیبال رقم بخورد.

دیدگاه‌ها