کد خبر : 1708369 | 26 شهریور 1399 ساعت 19:42 | 41.3K بازدید | 2 دیدگاه

شادی عبدالرزاق مقابل کی‌روشِ مغموم (عکس)

استنلی کی روش شب گذشته در مصاف با النصر در دقیقه 65 جای خودش را به رضا میرزایی داد.

شادی عبدالرزاق مقابل کی‌روشِ مغموم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب النصر عربستان شد که استنلی کی‌روش نمره خوبی نگرفت و پس از عزت پورقاز که روی هر دو گل نماینده عربستان عملکرد ضعیفی ارائه کرده بود، دومین بازیکن طلایی پوشان از نظر آماری بود.


با حضور محرم نویدکیا سبب بازی سپاهان تغییر کرده و استفاده از پاس های سریع در مناطق مختلف زمین در دستور کار طلایی پوشان قرار گرفته است؛ این همان خواسته‌ شماره 4 سابق سپاهان است که در دقیقه 14 دیدار شب گذشته برابر النصر به خوبی انجام شد و درنهایت توپ با یک پاس زیبا از کی روش به محسن الغسانی رسید ولی این مهاجم عمانی نتوانست استفاده خوبی از این موقعیت تک به تک داشته باشد.

 

1527787


کی روش توانایی بالایی در زدن ضربات نهایی در محوطه جریمه دارد و هم در آخرین دیدار سپاهان برابر پیکان در لیگ نوزدهم و هم در مقابل النصر نشان داد که توانایی ارسال پاس به عمق خط دفاعی حریف را به خوبی دارد ولی تیم سپاهان حالا بیش از هر چیز دیگری به گلزن نیاز دارد و این همان مسئولیتی است که از کی روش انتظار انجامش می رود.


مهاجم 195 سانتی متری سپاهان با حضور مربی حدید در راس کادر فنی طلایی پوشان با چالش سختی مواجه شده و باید هر چه زودتر خودش را با سبک جدید وفق دهد تا مانند شب گذشته اینطور عبدالرزاق حمدالله مهاجم حریف مقابل چشمانش شادی نکند.

 

1527788

 

شب گذشته استنلی کی روش با دریافت نمره 5.7 پس از پورقاز که نمره 5.4 گرفته بود، ضعیف ترین بازیکن سپاهان بود.

دیدگاه‌ها