کد خبر : 1708370 | 26 شهریور 1399 ساعت 19:59 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

فران تورس:

گواردیولا نقش مهمی در انتقالم داشت

فران تورس، وینگر جدید منچسترسیتی از انتقال به این تیم ابراز رضایت کرد.

گواردیولا نقش مهمی در انتقالم داشت


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان فران تورس 20 ساله در ترکیب والنسیا باعث جلب رضایت پپ گواردیولا شده و او چند هفته قبل با قراردادی 20 میلیون یورویی راهی منچسترسیتی شد. فران تورس مدعی شد قصد دارد به زودی با شرایط بازی کردن در لیگ برتر تطبیق یافته و در ترکیب سیتیزن ها عملکرد درخشانی ارائه دهد.

 

1527791

 

فران تورس گفت: "فکر می کنم حضور در لیگ برتر خصوصا از نظر فیزیکی برایم یک تغییر بزرگ خواهد بود. لالیگا به اندازه لیگ برتر فیزیکی نیست، اما فکر می کنم اینجا متناسب با سبک بازی من است و امیدوارم بتوانم در اسرع وقت خودم را با شرایط تطبیق دهم. من از نظر جسمی شرایط خوبی دارم. منچسترسیتی باید بیشتر اوقات توپ را حفظ کند و این برای سبک بازی من نیز مهم است. من یک وینگر هستم، سعی می کنم در موقعیت های یک به یک به سمت جلو رفته، دریبل زده، پاس گل بدهم و گل بزنم.

 

من فکر می کنم ما باید گل های زیادی به ثمر برسانیم تا بتوانیم لیگ برتر و بقیه جام ها را فتح کنیم. از سپری کردن اولین جلسه تمرینی زیر نظر پپ گواردیولا بسیار رضایت دارم، او واقعا باهوش است و می‌داند چگونه به بهترین شکل از بازیکنان استفاده کند. گواردیولا نقش مهمی در انتقال من به منچسترسیتی داشت.

 

داوید سیلوا 10 سال پیش به سیتی پیوست و در این باشگاه تاریخ سازی کرد. وقتی به من گفتند که می توانم شماره 21 را انتخاب کنم، لحظه ای تردید نکردم و برای من داوید سیلوا همیشه الهام بخش بوده است."

دیدگاه‌ها