کد خبر : 1708509 | 27 شهریور 1399 ساعت 18:23 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

تماس سولسشر با ستاره دورتموند؛ همین تابستان!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد با تماس با جیدون سانچو به او اطلاع داده قطعا در این تابستان راهی یونایتد می شود.

تماس سولسشر با ستاره دورتموند؛ همین تابستان!


به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد مذاکرات برای انتقال جیدون سانچو، وینگر جوان این تیم به منچستریونایتد به نتیجه نرسیده و این بازیکن فصل بعد نیز در بوندسلیگا بازی خواهد کرد. اما به نظر می رسد شیاطین سرخ هنوز در این رابطه تسلیم نشده اند و به هر ترتیبی خواهان جذب جیدون سانچو هستند.

 

1519382

 

نشریه میرر امروز در گزارشی مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد در تماسی با ستاره دورتموند به جیدون سانچو اطمینان داده که هنوز هم او را در این تابستان می خواهد. یونایتد نتوانسته مبلغ 108 میلیون پوندی مورد نظر دورتموند را برای جذب وینگر انگلیس تامین کند، اما سرمربی نروژی به سانچو اطلاع داده اگرچه زوند مذاکرات در حال حاضر دشوار پیش می رود، اما بالاخره این انتقال در همین تابستان رخ خواهد داد.

 

یونایتد برای خرید گرت بیل از رئال مادرید تمایل چندانی نشان نداد و این ستاره ولزی راهی تاتنهام خواهد شد. این بدان معناست که آنها هنوز دست از تلاش برای خرید جیدون سانچو برنداشته اند و در همین تابستان می خواهند او را جذب کنند. مدیران یونایتد به خوبی می دانند که تابستان سال بعد شرایط مالی دیگر تیم های بزرگ بهبود خواهد یافت و در آن مقطع رقابت برای خرید این پدیده جوان دشوارتر می شود.

دیدگاه‌ها