کد خبر : 1708565 | 28 شهریور 1399 ساعت 00:51 | 40.6K بازدید | 1 دیدگاه

توقف قهرمان آسیا مقابل پاختاکور؛

صدرنشینی الهلال تقریبا قطعی شد

الهلال عربستان به تساوی بدون گل برابر پاختاکور رسید و صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم الجنوب به مصاف هم رفتند که برتری سعودی‌ها می‌توانست سرنوشت صعودشان را قطعی کند که این اتفاق در نهایت نیفتاد.

 

الهلال عربستان که در دیدار رفت به برتری لحظه آخری و ۲ بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان رسیده بود، در بازی برگشت که تنها ۵ بازیکن تعویضی داشت، نتوانست نمایش بازی قبلی را ارائه کند و به گل دست یابد.

 

1528136

پاختاکور ازبکستان نیز که از سه بازی اخیرش دو برد و یک باخت داشت، با برتری مقابل الهلال می‌توانست انتقام شکست سه شب قبل را بگیرد و در امتیاز ۹ با این تیم برابر شود ولی آنها نتوانستند حتی یک شوت در چارچوب دروازه سعودی‌ها بزنند تا این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

 

الهلال عربستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و بالاتر از پاختاکور ۷ امتیازی، شباب الاهلی امارات ۶ امتیازی و شهرخودرو صفر امتیازی، صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان آسیا ماند و تا حدود زیادی صعود و صدرنشینی‌اش در این مرحله را قطعی کرد.

پاختاکور یکشنبه شب هفته آینده به مصاف شباب الاهلی خواهد رفت که برتری ازبک‌ها می‌تواند صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند و موجب حذف نماینده فوتبال امارات شود.

 

1528137

دیدگاه‌ها