کد خبر : 1708621 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:32 | 53.6K بازدید | 3 دیدگاه

برخورد سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها؛ بدون دعوا (عکس)

اعضای دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و پرسپولیس همواره طی سال‌های اخیر رقابت سختی با یکدیگر در لیگ برتر فوتبال ایران داشته اند و در پایان لیگ نوزدهم بود که درنهایت پرسپولیس به سلطه طلایی پوشان اصفهانی به عنوان پرافتخارترین تیم ایران با 5 عنوان قهرمانی خاتمه داد و خودش یک پله بالاتر با 6 عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایستاد.

 

 

1528243

 


این رقابت همواره یکی از جذابیت های فوتبال ایران بوده ولی گاها درگیری های هواداران دو تیم، نظیر بازی برگشت لیگ هجدهم و بازی نیمه نهایی جام حذفی دو سال پیش، این بازی هیجان انگیز را به محلی برای رخ دادن اتفاقات تلخ بدل کرده است.


شب گذشته اما فارغ از این حواشی و کری‌های شدیدی که میان هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان وجود دارد و در سال های اخیر تشدید شده، بازیکنان دو تیم که در یک هتل اقامت دارند، برخوردی صمیمانه با هم داشتند و جالب اینکه این برخورد میان هواداران دو تیم در صفحات اجتماعی نیز دست به دست شد و برخی از صفحات هواداری با مایه طنز به این موضوع پرداختند؛ جایی که در ویدئویی بازیکنان دو تیم را در حال به آغوش کشیدن یکدیگر تصور کردند و چند ثانیه بعد از زد و خورد هواداران این دو تیم ریشه دار فوتبال ایران صحنه‌هایی را به اشتراک گذاشتند تا به نوعی نشان دهند که آن دعواها و اتفاقات تلخ کار سنجیده ای نیست.

 

1528242

 

1528241

 

شجاع خلیل زاده که از سپاهان به پرسپولیس پیوسته و سابقه بازی در کنار نویدکیا را دارد، اینطور همبازی سابق و مربی فعلی طلایی پوشان اصفهانی را به آغوش کشیده است.

 

 

1528244

 

رضا دهقانی که صحبت هایی در رابطه با حضور او در لیست یحیی گل محمدی وجود داشت، برای دقایقی با مربی پرسپولیس گپ و گفت داشت.

دیدگاه‌ها