کد خبر : 1708636 | 28 شهریور 1399 ساعت 14:46 | 45.7K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش اسپورت

رئیس بارسلونا و احتمال اعلام یک تصمیم غیرمنتظره

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی از سمت خود استعفا کند.

رئیس بارسلونا و احتمال اعلام یک تصمیم غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، روز گذشته بود که کمپین "Més que una Moció" اعلام کرد توانسته 20687 رای عدم اعتماد علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا جمع کند و اسناد و مدارک لازم مربوط به امضاها را نیز به باشگاه کاتالان ارائه داد.

 

 

1528261

 

 

قرار است طی 10 روز آتی هیئت مدیره بارسلونا در مورد این امضاها اعتبارسنجی کند و سپس اعضای رسمی باشگاه باید در مورد ادامه کار بارتومئو و هیئت مدیره فعلی رای دهند. در صورت شرکت حداقل 10 درصد اعضا و کسب دو سوم آرا بر ضد رئیس فعلی، او برکنار و انتخابات زودهنگام به انجام خواهد رسید.

 

بارتومئو تا پیش از این، تحت هیچ شرایطی قصد استفعا نداشت اما طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، او از شب گذشته با واقعیت تلخی روبرو شده است. بارتومئو انتظار نداشت که موج مخالفت با او چنین شدید باشد و در حالی که به 16250 رای اعضای رسمی باشگاه نیاز بود، بیش از 20 هزار نفر خواهان برکناری او شوند.

بارتومئو از شب گذشته به استعفا فکر می کند و معتقد است شاید الان بهترین زمان برای کناره گیری باشد تا مسیر برای انتخابات زودهنگام هموار شود. این تصمیم قطعی نیست ولی بارتومئو به صورت جدی در حال فکر کردن به آن است.

 

 

1521660

دیدگاه‌ها