کد خبر : 1708682 | 28 شهریور 1399 ساعت 18:39 | 21.6K بازدید | 1 دیدگاه

موافقیت AFC با اضافه شدن دو دروازه‌بان؛ 

الهلال فعلا از خطر حذف شدن فرار کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای موافقت خود را با درخواست باشگاه الهلال اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در حالی ابتلای یازدهمین عضو تیم فوتبال الهلال به ویروس کرونا به صورت رسمی اعلام شد که پیش از آن 10 نفر دیگر از اعضای تیم فوتبال این باشگاه عربستانی به این ویروس مبتلا شده بودند.


طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر هر تیمی ۱۳ بازیکن سالم داشته باشد، می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی های خود را ادامه دهد. در حال حاضر تعداد بازیکنان سالم الهلال بیش از ۲۰ بازیکن است اما نکته مهم اینکه تست کرونای سه دروازه بان این تیم مثبت شده و تنها معیوف باقی مانده و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا با قبول درخواست باشگاه عربستانی شرایط را برای ادامه حضور این تیم در مسابقات فراهم کرده است.


برای رفع مشکل، باشگاه الهلال روز گذشته دست به کار شد و طی مکاتباتی که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، درخواست اضافه کردن نام دو بازیکن یعنی  ترکی المطیری( مهاجم) و عبدالله البیشی(گلر) را به لیستش ارائه کرد.


این درخواست البته بخشی از آن توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا اجابت شد و آنها با اضافه شدن نام عبدالله یحیی البیشی و احمد فهد الجبایی  به جای محمد الواکد و نواف الغامدی در لیست الهلال موافق کردند.


با این وصف الهلال که با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه صدرنشین گروه دوم مسابقات است، در صورتی که سایر اعضای تیم فوتبال این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا نشوند، فعلا می تواند به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ماجراجویی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش ادامه دهد.

 

1528296

 

بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی آن با اضافه شدن نام دو دروازه بان به لیست بازیکنان تیم فوتبال الهلال موافقت شده است.

 

دیدگاه‌ها