کد خبر : 1708721 | 28 شهریور 1399 ساعت 22:40 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: شاید پیانیچ فردا چند دقیقه بازی کند

رونالد کومان سرمربی بارسلونا امیدوار است که تیمش در مسابقه جام خوان گامپر مقابل الچه عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

کومان: شاید پیانیچ فردا چند دقیقه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در چهارچوب جام خوان گامپر که هر ساله به شکل تک بازی در نوکمپ برگزار می‌شود به مصاف الچه خواهد رفت و سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان برای اولین بار در نوکمپ روی نیمکت بلوگرانا می‌نشیند. کومان بعد از دو پیروزی در دیدارهای دوستانه با بارسلونا حالا امیدوار است که بردهای خود را با این تیم ادامه دهد.

 

 

1527860

 



رونالد کومان پیش از دیدار برابر الچه گفت: " حضور در نوکمپ برای آخرین بازی قبل از شروع لالیگا برای من یک چالش ویژه است. این یک بازی است که باید منتظر آن باشیم. با یک مسابقه خوب و با کیفیت روبرو هستیم چرا که در مقابل تیمی لالیگایی بازی می کنیم. این بازی در سطح فیزیکی و فوتبالی یک آزمون خوب برای ما خواهد بود. سه هفته است که در اینجا حضور داریم و فکر می‌کنم که بازیکنان پیشرفت کرده‌اند. مقابل خیرونا عملکرد خوبی ارائه دادیم و امیدواریم در خوان گامپر نیز آن را تکرار کنیم."



سرمربی هلندی همچنین تایید کرد که خرید جدید بارسلونا یعنی میرالم پیانیچ برای اولین بار در لیست این تیم حضور خواهد یافت. کومان در این باره گفت: " او در لیست ما حضور خواهد داشت اما حضورش از ابتدا صد درصدی نیست. با این حال ممکن است فردا چند دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کند."

 

 

1527422

 



کومان درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: " من معتقدم که فوتبال باید در حضور هواداران انجام شود. واقعا حیف است اما اتفاقاتی رخ داده که باید آنها را قبول کنیم."

دیدگاه‌ها