کد خبر : 1708722 | 28 شهریور 1399 ساعت 22:08 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم چهارم ایران با لیست ناقص مقابل قهرمان آسیا‌؛

حریف بعدی شهرخودرو؛ 30بازی و کسب 72 امتیاز!

تیم فوتبال شهرخودرو در بازی پنجم خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلالی به میدان می‌رود که بهترین عملکرد از خود را در دو فصل اخیر به نمایش گذاشته است.

حریف بعدی شهرخودرو؛ 30بازی و کسب 72 امتیاز!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که به خاطر باز شدن دیرهنگام پنجره نقل و انتقالاتی خود نتوانست با تیم کامل و نفرات جدید خود به دوحه سفر کند، در دو بازی خود برابر شباب‌الاهلی قهرمان امارات تن به شکست داد تا حالا با سربالایی و فشار بیشتر دو بازی باقیمانده در دو گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌روی خود داشته باشد.


مهدی رحمتی که این روزها در قطر به شدت با مشکل کمبود بازیکن روبرو است در دو بازی تیمش برابر الشباب دست به دامن بازیکنان امید و جوانان بومی خود شده که اگرچه عملکرد بدی نداشته‌اند، اما تجربه حضور در آسیا برای کسب نتیجه برابر قهرمانان پر از ستاره لیگ‌های عربی را ندارند.


مصدومیت علی نبی‌زاده و نرسیدن سعید صادقی با ادامه‌دار شدن مشکل کشیدگی همسترینگش هم از قوزبالای قوزهای سرمربی جوان شهرخودرویی است که اکنون با این نفرات و رقبا در آسیا مورد ارزیابی فوتبال دوستان در داخل کشور قرار گرفته است.


قطعا کار سید مهدی رحمتی در دو بازی آینده سخت‌تر هم خواهد بود چراکه شهرخودرو باید در بازی بعد خود برابر الهلال قهرمان دور قبل ACL قرار بگیرد؛ تیمی که دومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ عربستان را به تازگی جشن گرفته و موفق شده که از 30بازی فصل گذشته خود 72امتیاز کسب کند! شاید توقع نتیجه گرفتن تیم چهارم سال گذشته ایران برابر چنین تیمی با این رزومه دور از ذهن باشد.


الهلال با وجود 10بازیکن کرونایی که غالبا از بازیکنان ذخیره این تیم هستند، دو جین بازیکن اسمی و پرقدرت دارد که با همین شرایط هم بازی خود برابر پاختاکور را واگذار نکرد چراکه درخشش جوینکو و گومیس به عنوان دو ابرقدرت این تیم برای هر حریفی خطرناک هستند.


اکنون تنها دلخوشی رحمتی در اولین حضور آسیایی شهرخودرو با این مشکلات متعدد، استفاده حداکثری از بازیکنان مشهدی و کسب تجربه نفراتی همچون امیرحسین جعفری، مهربان، نبی‌زاده، محمدزاده، صفائیان، منصوری، محمد جواد کیا و ... است که امید می‌رود بتوانند بازی‌های آبرومندانه‌ای را برای نماینده فوتبال خراسان به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها