کد خبر : 1708769 | 29 شهریور 1399 ساعت 01:50 | 114.3K بازدید | 9 دیدگاه

شارلروا به لطف ایرانی‌ها فقط می‌برد؛

کولاک رضایی و قلی‌زاده در بلژیک(عکس)

دو ستاره ایرانی شارلروا مثل همیشه فوق‌العاده کار کردند تا این تیم به ششمین برد متوالی برسد.

کولاک رضایی و قلی‌زاده در بلژیک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی آغازین هفته ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل مسابقات گذشته‌اش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را همزمان در ترکیب و خط هجومی داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ جمعه شب در استاد دو پایس میزبان تیم رده دومی بیرشوت بود.

 

علی قلی‌زاده که بهترین پاسور این فصل ژوپیر لیگ بلژیک است، در دقیقه ۲۹ نفوذ تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد و قصد داشت با یک پاس رو به جلوی سریع تیمش ایجاد موقعیت کند که مدافعان بیرشوت توپ را به شکل ناقصی دفع کردند تا ریوتا موریوکا صاحب توپ شود و با پاس در عمق زیبا کاوه رضایی را در مقابل دروازه قرار دهد و این ستاره ایرانی با شوت سرضرب پای چپ گل اول شارلروا را به ثمر رساند.

 

1528461

 

قلی‌زاده و کاوه رضایی تا پایان نیمه اول موقعیت‌های جدی دیگری به وجود آوردند که تلاش آنها و خوش‌شانسی بیرشوت موجب شد تا شارلروا با به ثمر رساندن یک گل به رختکن برود.

 

در دقیقه ۵۵ نیکولسون با پاس در عرض از جناح راست زمین علی قلی‌زاده که با سرعت به محوطه جریمه بیرشوت رسیده بود را صاحب فرصت کرد تا او با یک ضربه به توپ و در ادامه شوت روی پای راست استثنایی به زیر طاق دروازه گل دوم شارلروا را بزند.

 

1528463

 

نمایش عالی ستاره‌های ایرانی شارلروا در این بازی باز هم ادامه داشت و این دو بازیکن با خلق موقعیت و گلزنی دوباره تیم‌شان را به گل رساندند.

 

1528460

 

در دقیقه ۸۶ علی قلی‌زاده با پاس چیپ از پشت محوطه جریمه به پشت مدافعان بیرشوت، ممدو فال را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما خطای بازیکن حریف روی او موجب شد تا شارلروا صاحب یک ضربه پنالتی شود.

 

کاوه رضایی که در چهار بازی این فصل برای شارلروا ۳ گل به ثمر رسانده بود، دومین گل خود در بازی مقابل بیرشوت را در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی و با شوت تماشایی به طاق دروازه بیرشوت به ثمر رساند.

 

1528462

 

موساشی سوزوکی، ملی پوش ژاپنی بیرشوت در دقیقه اول وقت‌های اضافه دروازه شارلروا را باز کرد، اما در نهایت یاران قلی‌زاده و رضایی موفق شدند برای ششمین بازی پیاپی در این فصل به پیروزی برسند و با برتری ۳ بر یک در این بازی ۱۸ امتیازی شده و صدرنشین ژوپیر لیگ بلژیک بمانند.

 

علی قلی‌زاده که حضور ۸۸ دقیقه‌ای در ترکیب شارلروا داشت، توانست چهارمین پاس گل فصل خود را مقابل بیرشوت بدهد تا به صدر جدول پاسورهای ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

 

کاوه رضایی نیز در ادامه روند فوق‌العاده خود با حضور ۹۰ دقیقه‌ای و دبل مقابل بیرشوت، در این فصل ۵ گله شد تا در صدر جدول گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها