کد خبر : 1708832 | 29 شهریور 1399 ساعت 13:00 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

فان دبیک: در هر پستی برای یونایتد بازی می‌کنم

دنی فان دبیک ستاره جدید منچستریونایتد می‌گوید اطمینان دارد در تیم سولسشر جا می‌افتد چرا که می‌تواند در هر نقطه از خط میانی بازی کند.

فان دبیک: در هر پستی برای یونایتد بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد فصل جدید لیگ برتر را این هفته با بازی مقابل کریستال پالاس آغاز می‌کند دنی فان دبیک ستاره هلندی و خرید جدید یونایتد می‌گوید اطمینان دارد به راحتی در ترکیب مد نظر اوله گنار سولسشر جا می‌افتد چرا که می‌تواند در هر پستی که لازم باشد بازی کند.

 

1528266

 

فن دبیک اخیراً با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند از آژاکس به اولدترافورد رفت و به اولین خرید بزرگ یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل شد.

 

ستاره هلندی در آستانه اولین بازی یونایتد در یک مصاحبه گفت: " من در خط میانی هر کجا که لازم باشد بازی می‌کنم. من فصل پیش هم خیلی پست عوض کردم و گاهی شماره شش بودم، گاهی شماره هشت و گاهی شماره ده".

 

فن دبیک در ادامه گفت: " اینکه پستم در زمین چیست خیلی اهمیت ندارد. ولی به نظرم یکی از نقاط قوت من نفوذ به محوطه جریمه و گلزنی است. و البته پاس گل دادن. اگر برای این کار آزادی عمل داشته باشم بقیه اش مهم نیست و به نظرم می‌تواند در هر پستی که یونایتد لازم داشته باشد بازی کنم".

 

 

دیدگاه‌ها