کد خبر : 1708862 | 29 شهریور 1399 ساعت 15:27 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الهلال: هنوز صعودمان از گروه قطعی نشده

سرمربی الهلال اعلام کرد که نظم تاکتیکی بازیکنان تیمش را ستایش می کند.

سرمربی الهلال: هنوز صعودمان از گروه قطعی نشده

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب و در گروه B این بازی ها، تیم بحران زده الهلال به مصاف شهرخودرو مشهد خواهد رفت. لوچسکو سرمربی الهلال در کنفرانس خبری این دیدار، نظم تاکتیکی تیمش را ستایش کرد.


لوچسکو دراین  کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما از اهمیت این مسابقه به خوبی آگاهیم. ما هنوز به طور قطعی از گروهمان صعود نکرده ایم و برای صعود باید امتیازات لازم را بدست آوریم. من به بازیکنانم اطمینان زیادی دارم، می توانیم آنچه لازم است را به انجام برسانیم و مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر بگذاریم.
سرمربی رومانیایی الهلال با تأکید بر وخامت اوضاع در این تیم و تعداد بالای بازیکنان مبتلا به کرونا در تیمش اظهار داشت: ما بر شرایط فعلی تیم کاملا واقفیم. بازیکنان زیادی را در ترکیب تیممان نخواهیم داشت و این مسئله را می دانیم. ما همیشه باید قوی بازی کنیم و روند کار را کنترل کنیم، همانطور که در دو بازی گذشته این کار را انجام دادیم.


مربی الهلال از نظم تاکتیکی بازیکنان خود تمجید کرد و گفت: تیم الهلال در این دو دیدار نظم و انضباط خوبی را از خود نشان داد و بازیکنان باید این رشته را حفظ کنند تا ما عملکردمان را کنترل کنیم.


وی تأکید کرد: ما باید به سرعت از دفاع به حمله منتقل شویم و موقعیت هایی را بر روی دروازه رقیب ایجاد کنیم. هر بازیکنی در کار تیمی نقشی دارد و هم تیمی او باید این نقش را بداند، بر آن تأکید کند و با کمال قدرت برای رسیدن به پیروزی بازی کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما فقط به مسابقه فردا با شهرخودرو فکر می کنیم و تأکید می کنم که الهلال هنوز شرایط لازم برای صعود از این گروه را کسب نکرده و در صورتیکه در دیدار فردا بتوانیم یک امتیاز کسب کنیم، آنگاه می توانیم خودمان را در مرحله بعد ببینیم.

دیدگاه‌ها