کد خبر : 1708871 | 29 شهریور 1399 ساعت 16:05 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تضمین پزشک برای بازگرداندن احسان به میادین

پایان یک جنجال؛ حدادی به آلمان می‌رود

سرپرست فدراسیون دوومیدانی از اعزام احسان حدادی به آلمان برای انجام عمل جراحی خبر داد.

پایان یک جنجال؛ حدادی به آلمان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی، دو ماه اخیر بحث اعزام احسان حدادی به آلمان برای درمان خار پاشنه به یکی از سوژه‌های دوومیدانی و حتی ورزش ایران تبدیل شده بود. بعد از مخالفت کمیته ملی المپیک با پرداخت هزینه‌های این جراحی در آلمان، این ورزشکار دارای سهمیه المپیک حاضر نشد در ایران این کار را انجام دهد.


گویا بعد از کش و قوس‌های فراوان فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه این عمل جراحی در آلمان را متقبل شده است. مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این باره گفت: احسان حدادی یک ورزشکار حرفه‌ای است. او نایب قهرمان المپیک، دارای چهار مدال بازیهای آسیایی و پرافتخارترین قهرمان ملی ما در تاریخ ورزش دوومیدانی است. همین سبد افتخارات دلیل موجهی است برای اینکه تمام تدابیر برای بازگشت هرچه زودتر وی به میادین صورت پذیرد.


وی افزود: با وصف اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم و حدادی نخستین ورودی را برای دوومیدانی کسب کرده است و شانس اصلی کسب مدال برای دوومیدانی به شمار می‌رود، با تشخیص کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی حدادی جهت انجام عمل جراحی عازم کشور آلمان خواهد شد. چرا که پزشک مورد نظر که پیش‌تر جراحی عضله سینه احسان حدادی را بر عهده داشت و اتفاقا با موفقیت نیز همراه بود، بابت بهبودی کامل وی و بازگشت به میادین رقابتی، همچون پیش از المپیک 2012 لندن، ضمانت و تعهد لازم را داده است که این عمل بدون هیچ مشکلی انجام و بهبودی کامل حاصل شود و احسان در کوتاهترین زمان به تمرینات آماده سازی جهت حضور در المپیک پیش رو بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها