کد خبر : 1708872 | 29 شهریور 1399 ساعت 16:06 | 24.6K بازدید | 8 دیدگاه

دلخوری آن ها به خاطر سوءتفاهم است؛

مهدی شریفی: شاید روزی به سپاهان برگشتم

مهدی شریفی ابراز تمایل کرد که روزی به سپاهان برگردد و سوتفاهم های پیش آمده را جبران کند.

مهدی شریفی: شاید روزی به سپاهان برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی مهاجم سابق تیم سومقاییت که پیراهن پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را برتن داشت، در حالی از لیگ آذربایجان جدا شد که شایعات زیادی پیرامون او به وجود آمد و در نهایت نیز وی پیکان را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد. گفتگوی خبرنگار ما با او را در ادامه می‌خوانید؛ جایی که شاید مهم ترین سوال درباره بازگشت شریفی به سپاهان باشد.

 

* از آذربایجان پیشنهاد داشتم اما به ایران آمدم
من یک سری مشکلات خانوادگی، البته مشکل که نه، یک سری کارهای اداری داشتم که باید می‌آمدم ایران. در آذربایجان همه چیز خیلی خوب و عالی بود و همه چیز برای یک فوتبالیست حرفه ای خوب بود. یک مقدار مشکلات مالی هم وجود داشت و در واقع به خاطر کرونا، بودجه تیم ها کاهش پیدا کرده بود و همه این ها دست به‌ دست هم دادند که از آذربایجان خارج شوم. از لیگ آذربایجان پیشنهادات زیادی داشتم و مدیرعامل، باشگاه، بازیکن و... همگی به من لطف داشتند.

 

* پیکان را انتخاب کردم چون...
پیکان را انتخاب کردم و دلایل زیادی  برای آن داشتم. اول این که تیم در تهران است و دوم این که پیکان باشگاه خوبی است. من از وقتی در سپاهان بودم به خود باشگاه خیلی اهمیت می‌دادم مخصوصا امکانات و چیزهای دیگر که خیلی خوب بود. من پارسال در باشگاهی بودم که از هر لحاظ خوب بود و میخواستم دوباره در باشگاهی باشم که همه چیز سرجایش باشد.

 

* یک سو تفاهم باعث شد سپاهانی ها دلخور شوند
من اقامحرم را خیلی دوست دارم و او حرفه ای است. من همیشه برای خیلی از کارهایم از او مشاوره میگیرم. من همیشه سپاهان را دوست داشتم اما یک سری سوتفاهمات ایجاد شد که از هواداران از دست من ناراحت هستند. من دلیلی برای دروغ گفتن ندارم و دوست دارم درباره آن پست که باعث دلخوری شده هم توضیح بدهم و الان هم می‌گویم که باشگاهم را انتخاب کرده‌ام و دلیل صحبت هایم راضی کردن کسی نیست.

 

* چرا که نه؟ شاید روزی به سپاهان برگشتم
پستی که گذاشتم و گفتم که پل های پشت سرم را خراب کردم اصلا منظورم باشگاه سپاهان نبود و یک مشکلی بین یکی از بچه ها بود و من آن عکس را گذاشتم و منظورم همان شخص بود و همه بچه ها گذاشتند. من بازیکن حرفه ای هستم و الان هدفم موفقیت خودم و پیکان هستم، اما هرجا که شرایطم اوکی باشد و بتوانم به درد بخورم و کمک کنم، چرا این اتفاق نیفتد؟ احتمالش هست که روزی سپاهان من را بخواهد برگردم و همه این ناراحتی ها را جبران کنند.

 

* امیدوارم ایرانی ها در آذربایجان پیشرفت کنند
بازیکنانی که این فصل رفتند آذربایجان، درباره آن ها از من سوال پرسیدند به خصوص در مورد آدام. کیفیت فنی آن را قبول داشتم و به مدیران باشگاه هم گفتم‌. آذربایجان کیفیت خوبی دارد و جای مناسبی برای پیشرفت است. امیدوارم این بازیکنان هم موفق باشند و بدرخشند و تیم های دیگر بروند.

 

* سپاهان تیکی تاکا بازی کرد
بازی پرسپولیس مقابل التعاون را دیدم، تیم خیلی منضبط بود. بازی سپاهان را هم همزمان می‌دیدم و فکر کنم سپاهان بدشانسی آورد و نتوانست نتیجه بگیرد. پرسپولیس در ۹۰ دقیقه خیلی برنامه داشت. امیدوارم پرسپولیس و سپاهان به مرحله بروند چون شایستگی آن را دارند و امیدوارم موفق باشند. شما اگر بازی سپاهان را دیده باشید میدانید که چقدر تیکی تاکای خوبی بازی کردند. پرسپولیس هم همه چیزش روی حساب و کتاب بود و خداراشکر که برد.

دیدگاه‌ها