کد خبر : 1708903 | 29 شهریور 1399 ساعت 18:35 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: از لحاظ بدنی آماده شروع لالیگاییم

سرمربی هلندی بارسا معتقد است تیمش از لحاظ فیزیکی به فرمی ایده آل رسیده است.

کومان: از لحاظ بدنی آماده شروع لالیگاییم

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته ای است که تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع شده و از هفته گذشته آبی اناری ها وارد مرحله جدی آماده سازی شدند. بارسا تاکنون  دو بازی دوستانه برابر ناستیچ و جیرونا برگزار کرده که در هر دو توانسته به برتری دست یابد.

 

 

1528637

 

 

امشب و در مصاف با الچه در جام خوان گامپر، آخرین بازی دوستانه بارسا پیش از شروع کارش در لالیگا خواهد بود. شیوع کرونا باعث شد تا برنامه بازی های دوستانه این تیم مثل دیگر تیم های بزرگ دسخوش تغییرات اساسی شود تا جایی که برای جام خوان گامپر نیز یک تیم اسپانیایی یعنی الچه دعوت شد.

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در مورد وضعیت تیمش به فاصله یک هفته تا اولین بازی فصل گفت:« نسبت به سه هفته گذشته از لحاظ بدنی بسیار آماده تر هستیم و پیشرفت محسوسی در بازیکنان می بینم. معتقدم اکنون مهیای شروع لالیگا هستیم.

در یک هفته اخیر تمرکزمان روی کارهای تاکتیکی بوده و در بازی برابر جیرونا نکته های امیدوارکننده ای را دیدم. خوشبینم که مقابل الچه، حداقل نسبت به دو بازی دوستانه اخیر، نمایش بهتر و کامل تری را شاهد باشیم. این بازی می تواند یک چالش خوب و بزرگ برای تیم باشد تا نشان دهیم برای ورود به لالیگا آماده ایم.»

 

دیدگاه‌ها