کد خبر : 1708930 | 29 شهریور 1399 ساعت 21:38 | 113.3K بازدید | 1 دیدگاه

گرت بیل به تاتنهام پیوست؛

پایان دشمنی و نفرت در مادرید، سلام به لندن! (عکس)

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید با قراردادی قرضی به تاتنهام پیوست.

پایان دشمنی و نفرت در مادرید، سلام به لندن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دقایقی پیش انتقال سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی رئال مادرید را تایید کرد و حالا گرت بیل، ستاره ولزی کهکشانی ها نیز با قراردادی قرضی به جمع بازیکنان اسپرز ملحق شده است. گرت بیل پس از اتمام تست های پزشکی و عقد قرارداد قرضی یک ساله از رئال مادرید، بار دیگر بازیکن تاتنهام خواهد بود.

 

1528748

 

به نظر می رسد این انتقال برای یک سال حدود در حدود 20 میلیون پوند برای باشگاه انگلیسی هزینه خواهد داشت. این ستاره ولزی در لندن شماره 9 را بر تن خواهد کرد. دوران درخشش گرت بیل در همین تاتنهام آغاز شد و در نهایت این بازیکن در سال 2013 با رقم 85 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست.

 

جانشین کریستیانو رونالدو؟ این یک شوخی بود!

 

گرت بیل سالهای پرفراز و نشیبی را در رئال مادرید طی کرد، سه بار در دو فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد و در برخی مقاطع ستاره تیمش بود. گرت بیل شروعی خیره کننده در رئال مادرید داشت و در همان اولین فصل موفق به گلزنی در فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید و به ثمر رساندن آن گل تاریخی برابر بارسلونا در فینال کوپا دل ری بعد از گذر از سد مارک بارترا شد.

 

1527922

 

در سالهای ابتدایی بسیاری او را جایگزین کریستیانو رونالدو در رئال نادرید می دانستند، اما هر چه گذشت نقش آفرینی گرت بیل در مادرید کمرنگ تر شد و این اواخر او وصله ناجور ترکیب محسوب می شد. به هر حال در این هفت سال خطارات گلزنی در فینال لیگ قهرمانان، ال کلاسیکوها و البته حواشی مختلف مانند علاقه شدید به گلف و مصدومیت های متوالی، یادگار گرت بیل از حضور در برنابئو بود.

 

اما این اواخر رابطه او با زین الدین زیدان به سردی گرایید و در اواخر فصل قبل گرت بیل معمولا بازی های رئال مادرید را از روی سکوها تماشا می کرد. در نهایت این رابطه منجر به جدایی گرت بیل شد و حالا او در تاتنهام به دنبال اثبات دوباره خویش است.



*****

 

1528716

 

گرت بیل در هنگام بازگشت به تاتنهام شماره 9 را بر تن خواهد کرد. البته نشریه تلگراف امروز در گزارشی مدعی شد این ستاره ولزی مصدوم است و نمی تواند تا یک ماه آینده اسپرز را همراهی کند، اما بی شک بازگشت او به ترکیب تاتنهام را می توان یکی از مهیج ترین اتفاقات این فصل لیگ برتر توصیف کرد.

 

1528740

 

اینها تصاویری جالب و متفاوت از ستاره ای هستند که در یک سال اخیر معمولا عبوس و ناراحت یا روی نیمکت رئال مادرید دیده می شد و یا روی سکوها. حالا گرت بیل می خواهد خودش را دوباره ثابت کند و به زین الدین زیدان نشان دهد در مورد او اشتباه کرده است.

 

1528750

 

1528751

 

1528752

 

1528753

 

1528754

 

ستاره ولزی در اولین پیام خود برای هواداران تاتنهام نوشت: خطاب به همه هواداران اسپرز، حمایت شما طی شش ساله گذشته فوق العاده بوده و من هرگز فراموش تان نخواهم کرد. ممنون

 

1528756

دیدگاه‌ها