کد خبر : 1708940 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:17 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: فینال مقابل سویا؟ خامه روی کیک!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ هدف تیمش مقابل سویا را پیروزی توصیف کرد.

هانسی فلیک: فینال مقابل سویا؟ خامه روی کیک!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فتح یک سه گانه فوق العاده، حالا بایرن مونیخ پنج شنبه این هفته در سوپرجام اروپا باید به مصاف سویا برود. بایرن با برتری 0-8 مقابل شالکه شروع فوق العاده ای را در فصل جدید بوندسلیگا تجربه کرد و هانسی فلیک مدعی شد تیمش در این مسابقه نیز با هدف کسب پیروزی وارد میدان خواهد شد.

 

1521915

 

هانسی فلیک گفت: "ما بازیکنانی مانند فیلیپ کوتینیو، آلوارو اوذریوزولا و ایوان پریشیچ را در فصل نقل و انتقالات تابستانی از دست داده ایم و این اسامی متاسفانه دیگر در ترکیب بایرن مونیخ نیستند، اما ما خودمان را با شرایط سازگار خواهیم کرد.

 

فینال سوپرکاپ مقابل سویا یک بازی دشوار برای ما خواهد بود. هر دو تیم فرصت استراحت کوتاهی داشتند و زمان زیادی برای آماده شدن برای این مسابقه وجود نداشته است. اما من امیدوارم بازیکنانم قادر به حفظ آمادگی جسمی شان بوده باشند و حالا شروعی تازه در انتظار بایرن مونیخ است. در مورد سوپرکاپ تنها می توانم نقل قول هایی که از بازیکنانی که در این مسابقه شرکت داشته اند را بازگو کنم. بالا بردن این جام بالای سر بعد از سپری کردن یک فصل درخشان مانند خامه روی کیک است. هدف ما روشن است، ما می خواهیم در همه بازی ها پیروز شویم و این امر در مورد سویا نیز صدق می کند."

دیدگاه‌ها