کد خبر : 1708948 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:38 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

کارلتو - خامس؛ این زوج پیروز است (عکس)

ستاره کلمبیایی زیرنظر سرمربی مورد علاقه خود توانست پس از مدت‌ها گلزنی کند و در پیروزی پرگل اورتون نقش آفرین بود.

کارلتو - خامس؛ این زوج پیروز است (عکس)

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز تیم اورتون در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ جزیره توانست مقابل وست برومویچ با پنج گل حریف خود را گلباران کند تا فعلا صدرنشین فوتبال انگلستان شود؛ یکی از پنج گل دیدار امروز شاگردان آنچلوتی را خامس رودریگز هافبک فصل گذشته رئال مادرید که در نقل و انتقالات تابستانه به جمع اورتونی‌ها پیوسته، به ثمر رساند. او با شلیکی تماشایی از پشت محوطه جریمه توانست برای تیم کارلتو گلزنی کند و یکی از ارکان پیروزی تیمش در دیدار امروز بود.

 

خامس با گل امروز خود نشان داد که به خوبی می‌تواند زیر نظر سرمربی محبوب خود کار کند و کارلو آنچلوتی هم نشان بهتر از هر سرمربی می‌تواند از این ستاره کلمبیایی در ترکیب خود بهره ببرد؛ چرا که خامس در سال 2014 توانست اولین گل خود در فوتبال اسپانیا را زیر نظر آنچلوتی در رئال به ثمر برساند، وی در سال 2017 در پیراهن بایرن مونیخ توانست این افتخار را در کنار کارلتو بار دیگر تجربه کند و اولین گل خود در بوندسلیگا را ثبت کند. عصر امروز نیز در لیگ انگلستان و با هدایت کارلو آنچلوتی توانست خامس رودریگز اولین گل خود در لیگ جزیره را هم زیر نظر سرمربی ایتالیایی رقم بزند.

 

1528773

 

این ستاره کلمبیایی توانسته در 4 لیگ (فرانسه، آلمان، اسپانیا و انگلیس) از پنج لیگ معتبر اروپا گلزنی کند که سه بار آن زیرنظر کارلو آنچلوتی بوده است؛ همچنین 34% گل های خامس در دوران حرفه‌ای خود از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسیده است (18 گل از 53 گل) که رکورد ویژه برای ستاره امروز اورتون به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها