کد خبر : 1709025 | 30 شهریور 1399 ساعت 12:41 | 79.3K بازدید | 10 دیدگاه

تیموری: با منصوریان می‌توانیم قهرمان لیگ و آسیا شویم

استقلالی‌ها نباید بابت شادی قهرمانی‌ام با تراکتور شاکی می‌شدند

مدافع چپ تراکتور حضور علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی این تیم مثبت ارزیابی می‌کند و مدعی است قادر خواهند بود به نتایج خوبی در ادامه دست یابند.

استقلالی‌ها نباید بابت شادی قهرمانی‌ام با تراکتور شاکی می‌شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری، مدافع چپ تراکتور در فصلی که گذشت موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی با پیراهن این تیم شد و اکنون با حضور منصوریان روی نیمکت این تیم مدعی است آنها قادر به کسب نتایج بهتری در آینده نیز خواهند بود. 

 

قهرمانی تراکتور در جام حذفی عجیب نبود
تیموری در گفتگو ایلنا درباره قهرمانی تراکتور در جام حذفی اینطور حرف‌هایش را آغاز می‌کند: به نظر من هیچ چیزی عجیب و غریب نبود و یک بازی زیبا را شاهد بودیم. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و 3 گل زدیم و در بازی این چنینی طبیعی است تیمی که نیمه اول با 3 گل عقب افتاده در نیمه دوم خودش را به آب و آتش بزند و بخواهد نتیجه را جبران کند چون دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. ما نمی‌خواستیم در نیمه دوم بازی دفاعی انجام بدهیم ولی خواه نا خواه جو بازی به این سمت رفت و خدا را شکر که توانستیم از برتری خودمان دفاع کنیم و در آخر جام را بالای سر ببریم. فکر می‌کنم حق تراکتور بود که امسال حداقل یک جام بگیرد.

 

اصلا به حواشی استقلال فکر هم نمی‌کردیم
وی در مورد اینکه حواشی استقلال چقدر به برتری تراکتور کمک کرد هم گفت: ما اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کردیم و تمرکزمان روی کار خودمان بود. به این مسائل توجهی نداریم. مگر می‌شود یک تیم بدون مربی بیاید در فینال بازی کند؟ مشخص بود که مشکلات حل می‌شود. هر حاشیه‌ای هم باشد بازی فینال است و تیم و بازیکنانش انگیزه دارند قهرمان شوند و این مسائل خیلی موثر نیست.

 

استقلالی‌ها نباید بابت شادی قهرمانی‌ام شاکی می‌شدند
مدافع تراکتور در مورد حواشی ایجاد شده برای خودش به خاطر شادی قهرمانی مقابل استقلال اینطور توضیح داد: از وقتی که از استقلال رفتم حتی یک مصاحبه هم علیه این تیم انجام ندادم در حالیکه خدا می‌داند در این تیم چه مشکلاتی داشتم و چه به روز من آمد ولی به احترام استقلال و هوادارانش صحبت نکردم. این مسائل فقط در فوتبال ایران مطرح می‌شود که جلوی تیم سابقت نباید خوشحالی کنی. ما یک سال زحمت کشیدیم و تلاش کردیم و در دمای 14- تمرین کردیم تا قهرمان شدیم. نباید خوشحالی کنم؟ این را هم بگویم که خیلی از هواداران استقلال به من تبریک گفتند ولی خیلی‌ها هم برخورد بدی داشتند و طبیعی است و همه دوستت نمی‌شوند و اگر یک دوست داشته باشی چند دشمن هم داری.

 

1524511

 

توضیح درباره اتلاف وقت در نیمه دوم
تیموری در مورد اینکه از شکل بازی تراکتور در نیمه دوم انتقاد می‌شد و این تیم را به وقت کشی و تمارض متهم می‌کردند گفت: اصلاً بحث چنین چیزهایی نبود. ما شرایط سختی داشتیم و در دقیقه 55 مسعود شجاعی مصدوم شد و با مصدومیت بازی کرد. دقیقه 60 خودم مصدوم شدم که اسکن‌هایی که گرفتم موجود است و می‌توانم مدارک مصدومیتم را ارائه دهم. دقیقه 65 محمدرضا خانزاده همسترینگش کش آمد. ایمان سلیمی با دماغ شکسته بازی می‌کرد و اینها در شرایطی بود که روی نیمکت هم هیچکس را نداشتیم و به جز شکاری بقیه تعویضی‌هایمان را نگاه کنید مشخص است چه شرایطی در بازی داشتیم. مگر ما در نیمه اول خودمان را زمین انداختیم؟ ما با این شرایط سختی که گفتم به قهرمانی رسیدیم.


شاید در تراکتور نمانم
وی درمورد وضعیت خودش در فصل آینده گفت: من یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و این تیم را دوست دارم و دلم می‌خواهد اینجا بمانم و به قراردادم پایبندم. ولی مشکلاتی وجود دارد که باید با مسئولان باشگاه به توافق برسیم و اگر این مشکلات حل نشود شاید نتوانم بمانم.

 

هواداران فضای قهرمانی را شبیه اروپا کرده بودند
مدافع تراکتور در مورد هواداران این تیم هم عنوان کرد: من همیشه از ابتدای فوتبالم  در تیم‌های پرطرفدار بازی کردم. باید بگویم تراکتوری‌ها واقعاً از ته دل تیمشان را دوست دارند. با بردش یک هفته خوشحالند و با شکستش یک هفته گریه می‌کنند. آنها در شرایط سخت پشت تیم بودند و با نتایج ضعیف ما را تنها نگذاشتند و در شرایطی که می‌توانستند فشار بیاورند و جو تیم را خراب کنند از ما و ساکت الهامی حمایت کردند. جا دارد از الهامی هم تشکر کنم که با دست خالی تیم را قهرمان جام حذفی کرد و سهمیه مستقیم گرفت. بعد از قهرمانی هم فضای خیلی خوبی وجود داشت و وقتی به تبریز برگشتیم انگار فضایی شبیه اروپا و قهرمانی در آن را تجربه می‌کردیم که فوق العاده بود.

 

با منصوریان می‌توانیم قهرمان آسیا و ایران شویم
تیموری در مورد انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور هم گفت: منصوریان دیگر نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و کارنامه او گویای توانایی‌هایش است. امیدوارم قسمت باشد با هم همکاری داشته باشیم و تیم خوبی روانه مسابقات کنیم که قهرمان ایران و آسیا شود.

 

برای قهرمانی در آسیا باید هزینه کرد
وی در مورد اینکه مالک باشگاه تراکتور قول هزینه برای قهرمانی آسیا داده بود هم توضیح داد: من این موضوع را نشنیدم ولی طبیعتاً‌ برای قهرمانی آسیا باید هزینه کرد و ایشان هم دارد برای تیم هزینه می‌کند و در این دو سال هم هزینه‌های زیادی متقبل شدند.

دیدگاه‌ها