کد خبر : 1709120 | 30 شهریور 1399 ساعت 22:42 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

خطای پنالتی و آمار عالی؛ شروع خوب تیاگو(عکس)

تیاگو، هافبک اسپانیایی و 29 ساله لیورپول امروز بازی مقابل چلسی را از روی نیمکت تماشا می کند.

خطای پنالتی و آمار عالی؛ شروع خوب تیاگو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که تیاگو بعد از سپری کردن هفت فصل درخشان از بایرن مونیخ جدا شده و با انتقالی 20 میلیون پوندی به لیورپول ملحق شد. در حالیکه ابتدا عنوان شد مدارک این بازیکن برای بازی مقابل چلسی آماده نیست، این مشکل مرتفع شد و نام تیاگو در بین لیست بازیکنان لیورپول قرار گرفت. در ابتدا به نظر می رسد مشکلات مالی مانع این انتقال می شود، اما در نهایت لیورپول موفق به جذب تیاگو شد.

 

اما یورگن کلوپ در اولین بازی ریسک نکرد و تیاگو را روی نیمکت قرار داد. سرمربی آلمانی پیش از آغاز بازی در مصاحبه ای عنوان کرد حتی یک ثانیه هم به بازی دادن به تیاگو در ترکیب اصلی فکر نکرده و این هافبک اسپانیایی در لیورپول در پست متفاوتی نسبت به روزهای حضور در بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

 

به نظر می رسد هدف سرمربی آلمانی از قرار دادن تیاگو روی نیمکت آشنا شدن این بازیکن با فضای لیگ برتر بوده و بعید است این هافبک 29 ساله در بازی امشب مقابل چلسی به میدان برود. اما بی شک کلوپ در طول فصل حساب ویژه ای روی تیاگو باز خواهد کرد و این بازیکن می تواند نقشی محوری در ترکیب لیورپول ایفا کند.

 

تیاگو اما در همان ابتدای نیمه دوم به جای جردن هندرسون وارد زمین شد و به جز خطای پنالتی که روی تیم مرتکب شد، در سایر دقایق بازی عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داد و در 45 دقیقه  75 پاس سه ایه برای هم تیمی های خود را ارسال کرد؛ بیش از همه بازیکنان چلسی.

 

 

1529166

 

1529167

 

1529168

 

دیدگاه‌ها