کد خبر : 1709157 | 30 شهریور 1399 ساعت 23:00 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: باید به کپا اعتماد به نفس بدهیم

فرانک لمپارد بعد از شکست تیمش مقابل لیورپول به اشتباه عجیب کپا آریسابلاگا واکنش نشان داد.

لمپارد: باید به کپا اعتماد به نفس بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی بود که نهایتاً با دو گل از حریف خود شکست خورد تا اولین مسابقه مهم فصل را واگذار کرده باشد؛ شکستی که البته اخراج آندریاس کریستنسن در دقایق پایانی نیمه اول و اشتباه عجیب کپا آریسابلاگا روی گل دوم سادیو مانه نیز تاثیر بسیار زیادی در آن داشت.

 

 

1529175

 

 

فرانک لمپارد در پایان بازی گفت: " من از شکست 2-0 بسیار نا امید شده ام اما امروز چندین برابر از پیروزی برابر برایتون خوشحال تر هستم. ما هنوز در آغاز فصل هستیم. من تمایل به پیروزی و دفاع را در بازیکنانم مشاهده کردم. بازیکنان باید روحیه خود را حفظ کنند. ما در نیمه اول در چند صحنه دروازه حریف را تهدید کردیم. با این حال کمی طول می کشد به شرایط دلخواهمان برسیم.

 

معتقد هستم که با دیدن این بازی نمی توانید به طور کلی درباره تیم قضاوت کنید. ما در نیمه اول عملکرد قدرتمندانه و محکمی ارائه دادیم و من از این موضوع خوشحال هستم."

 

 

1529146

 

 

لمپارد در ادامه درباره اشتباه عجیب و غریب کپا آریسابلاگا نیز گفت: " ما باید سعی کنیم که به کپا اعتماد به نفس بدهیم. دروازه‌بان‌ها به این موضوع احتیاج دارند. با این حال صحنه کاملا مشخص بود و کپت اشتباه واضحی انجام داد که برای ما گران تمام شد."

دیدگاه‌ها